جستجو
نقش سامانه پایش نظرات کاربران در کتابخانهها از منظر بازاریابی
سیده زهرا حجت حسینی1 محمد سعید خاکی فرخد2
چکیده :
امروزه کتابخانهها همواره در تلاشند تا ضمن ارتقای کیفیت خدمات خود، نسبت به حفظ کاربران و وفاداری ایشان افدام و ارتباط خود با آنان را مدیریت کنند. از این رو راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری را در سرلوحه اهداف و برنامههای خود قرار دادهاند. یکی از مؤثرترین ابزار در حفظ ارتباط مستمر و اثربخش با کاربران استقرار سامانه پایش نظرات کاربران در کتابخانه است. مطالعه حاضر با روش کتابخانهای سعی داشته است با بررسی ادبیات بازاریابی، نقش و اهمیت این سامانه را در کتابخانهها به تصویر بکشد.
کلمات کلیدی : رضایتمندی کاربران،کتابخانه ها، بازاریابی، سامانه پایش رضایتمندی کاربران
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : mieconf.ir
ارسال کننده : سیده زهرا حجت حسینی
کد IOI مقاله : XCCZ-FGGCB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCCZ-FGGCB
مقالات مشابه
- نقش و جایگاه آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان
- بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس
- بررسی تاثیر مزیت های رقابتی در راستای جذب مشتریان در سیستم بانکی
- تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی
- شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری(CLV) جهت رتبه بندی مشتریان با رويکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی (مطالعه موردی: بانک كشاورزی استان البرز)
- رتبه بندی بخش های مشتريان بر اساس ارزش دوره عمر آنها (CLV) با رويکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (FMCDM) در بانک كشاورزی استان البرز
- شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM
- شناسائی و تحلیل نقشه شبکه روابط عوامل اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با روش DEMATELفازی
- مدل ساختاری تفسیری (ISM) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
- تحلیل اهمیت-عملکرد (IPA) مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
- بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب
- درآمدی بر بازاریابی عصبی در محصولات صنعتی
- تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی. مورد مطالعه: مدیران شرکتهای داروسازی و پتروشیمی
- بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل
- تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
سایر مقالات محل انتشار
- ارزيابی عملکرد پايدار در شرايط عدم قطعيت با استفاده از کارت امتيازی متوازن پايدار و آنتروپی شانون (مطالعه موردی: انستيتو توربين گاز)
- حل مدل دو هدفه¬ی برای مسئله مسیریابی وسیله نقلیه با در نظر گرفتن پنجره زمانی
- بررسی اتلاف وحذف آن در زنجيره تأمين بیمارستان ها
- ارائه الگوی برنامه ريزي زمان بندي در شرايط عدم قطعيت مدت زمان فعاليت ها برای پروژه های صنعتی (مطالعه موردی)
- مدل تجاری سازی محصولات صنایع دولتی با رویکرد فرآیندی
- نقش فناوری محاسبات ابری در مدیریت زنجیره تامین
- معماری مدل جمع سپاری با رویکرد محاسبات ابری
- طراحی شبکه زنجیره تامین برای کالاهای فسادپذیر: مطالعه موردی
- تجزیه و تحلیل حالات خطا و اثرات آن بر فرآیند تولید مبتنی بر ابزارهای کیفیت (مطالعه موردی)
- بررسی و اولویت بندی چالش های ساختاری و محیط اجرایی در سازمان های پروژه محور بر اساس روش سلسله مراتبی و روش تاپسیس فازی
- بررسی و ارزیابی شاخصهای موثر در مدیریت ذینفعان پروژه با استفاده از مرجع استاندارد PMBOK (مطالعه موردی: پروژه خط مترو 7 شهر تهران)
- بررسی ایجاد بودجه با استفاده از تکنیک های پیشرفته مدیریت مالی درموسسه تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
- مدیریت ریسک در روش های تأمین مالی پروژه
- ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد تجهیزات نیروگاه بخار و راهکارهای افزایش راندمان با رویکرد تصمیم گیری چند متغیره (مطالعه موردی نیروگاه بخار ایرانشهر)
- بهینه سازی زنجیره تامین به روش مدل ریاضی پویا درتولیدوتوزیع محصولات ارگانیک درصنعت موادغذایی(مطالعه موردی شرکت مواد غذایی یک ویک)