نقش سامانه پایش نظرات کاربران در کتابخانه‌ها از منظر بازاریابی

سیده زهرا حجت حسینی1 محمد سعید خاکی فرخد2

چکیده :
امروزه کتابخانه‌ها همواره در تلاشند تا ضمن ارتقای کیفیت خدمات خود، نسبت به حفظ کاربران و وفاداری ایشان افدام و ارتباط خود با آنان را مدیریت کنند. از این رو راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری را در سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار داده‌اند. یکی از مؤثرترین ابزار در حفظ ارتباط مستمر و اثربخش با کاربران استقرار سامانه پایش نظرات کاربران در کتابخانه است. مطالعه حاضر با روش کتابخانه‌ای سعی داشته است با بررسی ادبیات بازاریابی، نقش و اهمیت این سامانه را در کتابخانه‌ها به تصویر بکشد.
کلمات کلیدی : رضایتمندی کاربران،کتابخانه ها، بازاریابی، سامانه پایش رضایتمندی کاربران


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : mieconf.ir
ارسال کننده : سیده زهرا حجت حسینی
کد IOI مقاله : XCCZ-FGGCB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCCZ-FGGCB

مقالات مشابه
  1. نقش و جایگاه آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان
  2. بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس
  3. بررسی تاثیر مزیت های رقابتی در راستای جذب مشتریان در سیستم بانکی
  4. تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی
  5. شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار در ارزش دوره عمر مشتری(CLV) جهت رتبه بندی مشتریان با رويکرد ترکیبی DEMATEL و ANP فازی (مطالعه موردی: بانک كشاورزی استان البرز)
  6. رتبه بندی بخش های مشتريان بر اساس ارزش دوره عمر آنها (CLV) با رويکرد تصمیم گیری چند معیاره فازی (FMCDM) در بانک كشاورزی استان البرز
  7. شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با رویکرد F. MCDM
  8. شناسائی و تحلیل نقشه شبکه روابط عوامل اثر گذار بازاریابی پست مدرن بر اعمال پدیده مد با روش DEMATELفازی
  9. مدل ساختاری تفسیری (ISM) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  10. تحلیل اهمیت-عملکرد (IPA) مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  11. بررسي فاكتورهاي كليدي موفقيت سیستمهای بازاریابی مقصد مبتنی بر وب
  12. درآمدی بر بازاریابی عصبی در محصولات صنعتی
  13. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی. مورد مطالعه: مدیران شرکتهای داروسازی و پتروشیمی
  14. بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل
  15. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
سایر مقالات محل انتشار
  1. ارزيابی عملکرد پايدار در شرايط عدم قطعيت با استفاده از کارت امتيازی متوازن پايدار و آنتروپی شانون (مطالعه موردی: انستيتو توربين گاز)
  2. حل مدل دو هدفه¬ی برای مسئله مسیریابی وسیله نقلیه با در نظر گرفتن پنجره زمانی
  3. بررسی اتلاف وحذف آن در زنجيره تأمين بیمارستان ها
  4. ارائه الگوی برنامه ريزي زمان بندي در شرايط عدم قطعيت مدت زمان فعاليت ها برای پروژه های صنعتی (مطالعه موردی)
  5. مدل تجاری سازی محصولات صنایع دولتی با رویکرد فرآیندی
  6. نقش فناوری محاسبات ابری در مدیریت زنجیره تامین
  7. معماری مدل جمع سپاری با رویکرد محاسبات ابری
  8. طراحی شبکه زنجیره تامین برای کالاهای فسادپذیر: مطالعه موردی
  9. تجزیه و تحلیل حالات خطا و اثرات آن بر فرآیند تولید مبتنی بر ابزارهای کیفیت (مطالعه موردی)
  10. بررسی و اولویت بندی چالش های ساختاری و محیط اجرایی در سازمان های پروژه محور بر اساس روش سلسله مراتبی و روش تاپسیس فازی
  11. بررسی و ارزیابی شاخص‌های موثر در مدیریت ذینفعان پروژه با استفاده از مرجع استاندارد PMBOK (مطالعه موردی: پروژه خط مترو 7 شهر تهران)
  12. بررسی ایجاد بودجه با استفاده از تکنیک های پیشرفته مدیریت مالی درموسسه تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
  13. مدیریت ریسک در روش های تأمین مالی پروژه
  14. ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد تجهیزات نیروگاه بخار و راهکارهای افزایش راندمان با رویکرد تصمیم گیری چند متغیره (مطالعه موردی نیروگاه بخار ایرانشهر)
  15. بهینه سازی زنجیره تامین به روش مدل ریاضی پویا درتولیدوتوزیع محصولات ارگانیک درصنعت موادغذایی(مطالعه موردی شرکت مواد غذایی یک ویک)