تاثیرات ایجاد ارزش بعنوان یکی از عوامل بازاریابی کارافرینی بر رضایتمندی مشتری

وحیده طبسی لطف آبادی1

چکیده :
بدلیل اهمیت مشتریان برای موفقیت سازمان در ایجاد سود، شرکتها بهتر است تلاش کنند تا انتظارات و نیازهای آنها را پوشش دهند و یا حتی فراتر از خواسته آنها به منظور دستیابی به مزیت رقابتی در مکان بازار از طریق نواور بودن در ارائه سود بیشتر برای مشتریان بروند. این مقاله بر پایه روش کمی جهت یافتن وجود یا عدم وجود ارتباط میان ایجاد ارزش و رضایت مشتریان بر پایه ضریب رضایت مشتری می باشد. به منظور بررسی فرضیات نمونه گیری احتمالی از 384 مشتری ایران خودرو انتخاب شده است. نتایج نشان می دهد که ایجاد ارزش بعنوان یک عامل بازاریابی کارآفرینی بر رضایت مشتری از محصول از طریق پوشش انتظارات مشتری از محصول و ارزش دریافتی محصول تاثیر گدار است. اما اگرچه ایجاد ارزش بر پوشش انتظارات مشتریان از خدمات و انتظارات مشتریان بر ارزش دریافتی از خدمات تاثیر دارد اما ارزش دریافتی خدمات منجر به رضایت مشتری در مطالعه موردی نمی شود.
کلمات کلیدی : ایجاد ارزش،رضایتمندی مشتری،بازاریابی کارآفرینی


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت عمومی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : 1meaconf.com
ارسال کننده : وحیده طبسی لطف آبادی
کد IOI مقاله : XYBZ-ZHZZK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYBZ-ZHZZK

مقالات مشابه
  1. مدل ساختاری تفسیری (ISM) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  2. تحلیل اهمیت-عملکرد (IPA) مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  3. بررسی روشهای نوین تولید درمدیریت صنعتی
  4. بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر)
  5. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
  6. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و رضایت مشتریان آن
  7. بررسي نقش کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده (مطالعه موردی:شرکت هواپیمایی ماهان)
  8. بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان
  9. بررسی شاخص های ارزیابی رضایتمندی در شرکت های مهندسی پروژه محور توسط مشتریان خارجی (کارفرمایان) بر اساس مدل تئوری سیستم های خاکستری- مورد مطالعاتی: شرکت مهندسی مبینا
  10. بررسی روند پیشرفت شاخص های سرمایه فکری در دانشکده مهندسی صنایع امیرکبیر
  11. بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری بر ارتباط بین ارزش و ارزش آفرینی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  12. بررسی ابعاد موثر برتوفيق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد
  13. کیفیت ارتباط کسب و کار در بازاریابی و اندازه گیری مبتنی بر تعامل
  14. بررسی عامل قیمت و ساختار ارائه خدمات بر رضایتمندی مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای استان گیلان
  15. بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران)
سایر مقالات محل انتشار
  1. بررسی رابطه توانمند سازی کارکنان و غنی سازی شغلی بر مشتری گرایی در کارکنان بانک سپه
  2. بررسی چگونگی حقوق شهروندان و آلودگی هوا و صدا در ایران
  3. مبانی بهره وری ومولفه های افزایش آن درمکتب اسلام از منظرامام علی (علیه السلام)
  4. اهمیت رهبری و رفتار شهروندی سازمانی
  5. ابعاد کلیدی در نظریه مدیریت استراتژیک
  6. سرمایه گذاری و رشد اقتصادی در ایران
  7. بررسی اثر کیفیت حسابرسی بر بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  8. اولويت بندي شاخص هاي سرمايه فكري (انساني، مشتري، ساختاري) در بانكهاي دولتي و غيردولتي کشور جمهوری ‏اسلامی ایران
  9. مدلی جدید در انتخاب سبد پروژه با کاربرد در سازمان های سرمایه گذاری در محیط فازی با ارزش بازه ای
  10. تاثیر عدالت سازمانی بر موفقیت سازمان (مورد مطالعه : اداره امور مالیات شهرستان کوهدشت )
  11. بررسی تاثیر فرصت های رشد بر رابطه ی نقدشوندگی دارایی ها و نقدشوندگی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  12. بررسي موانع بكارگيري هزينه‌يابي بر مبناي فعاليت از دیدگاه تحصیلکردگان تحصیلات تکمیلی استان خوزستان
  13. بررسی اعتماد در کسب و کار الکترونیکی
  14. ریسک بدهی و بررسی تاثیر آن بر رابطه بین سود هر سهم و بازده سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
  15. Futures studies of risks and crisis management, by looking at the global insurance industry