جستجو
ساخت یک برند از طریق تکنیک های اینستاگرام (ویژه کارآفرینان)
ماهرخ حیدری دستجردی1 ابراهیم جواهری زاده2
چکیده :
این پژوهش در راستای بیان تکنیک ها و ابزارهای موثر در برندسازی که از طریق نرم افزار اینستاگرام در اختیار کاربران و به ویژه کسب و کارها قرار گرفته تا بهتر بتوانند دیده شوند و یک برند بسازند، صورت پذیرفته است. روش این پژوهش کیفی و تحلیل تم بوده و به صورت مصاحبه نیمه ساختاریافته از 14 برند در اینستاگرام صورت پذیرفته است. تکنیک های اینستاگرام شامل شناخت ابزارهای اینستاگرام و قوانین اینستاگرام می باشد که در داشتن یک پیج با بازدهی بالا و ریسک خیلی پایین به کسب و کارها در جهت برندسازی کمک شایانی می نماید. بسیاری از کسب و کارها نیازمند این هستند که از ابزارهای موجود در اینستاگرام آگاهی داشته باشند و در زمان مناسب از آنها استفاده کرده و بتوانند در دید مخاطب قرار گیرند. مورد دیگر که همواره در کمین پیج کسب و کارهای اینستاگرامی است قوانین در حال تغییر اینستاگرام است که آنها با آگاهی از این موارد می توانند این ریسک را برای پیج خود به حداق رسانده و یک برندسازی ایده آل از طریق این بستر و بسترهای مشابه اینستاگرام داشته باشند.
کلمات کلیدی : اینستاگرام، برندسازی، کسب و کار، تکنیک های اینستاگرام، قوانین اینستاگرام.
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : صنعت
محل انتشار : اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی
آدرس وب سایت کنفرانس : nceuma.ir
ارسال کننده : ماهرخ حیدری دستجردی
کد IOI مقاله : XEEE-HDZZD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEEE-HDZZD
مقالات مشابه
- بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
- Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
- تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
- یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
- بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
- بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
- ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
- معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
- (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
- نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
- تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
- سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
- A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
- علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
- Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات محل انتشار
- تهیه داروی گیاهی ضد سرطان از پوست انار و پوست موز
- فرمولاسیون محلول ضد ریزش موی آندروژنیک با بهره گیری از مایع تخمیری چای سبز(Green Tea) و پودر Minoxidil
- نوشیدنی موثر در کاهش علایم سندروم ترک مورفین از باکتری لاکتوباسیلوس پلانتارم و گیاهان جوی دوسر ، اسطوخودوس ، علف چای ، گل ساعتی و چای سبز
- نقش بازاریابی الکترونیکی بر، برندسازی شرکت های کوچک و متوسط
- بررسی راهکارهای استفاده از فناوریهای دانش بنیان در سازمانها: یک مرور نظاممند
- یادگیری کارآفرینانه: ضرورت و نقش آن در فرایند کارآفرینی
- محتواسازی و بهینه¬سازی آن در برندسازی از طریق اینستاگرام (ویژه کارآفرینان صنعت دکوراسیون داخلی در ایران)
- ساخت یک برند از طریق تکنیک های اینستاگرام (ویژه کارآفرینان)
- کارآفرینی و عوامل موثر بر کارآفرینی
- مدلسازی بازاریابی کارآفرینانه و نقش آن بر عملکرد غیرتجاری(مورد مطالعه: واحدهای فناورانه دانشگاه محقق اردبیلی)
- بررسی تاثیر فساد بر نرخ مشارکت اقتصادی زنان (رهیافت رگرسیون کوانتایل)
- اثر فساد بر بازار کار در ایران و کشورهای منتخب اسلامی: رهیافت رگرسیون کوانتایل
- نقش هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی در پیشبینی کارآفرینی در کارکنان دانشگاه پیام نور شهر رشت، سیاهکل و سنگر
- بررسی ارتباط رضایت شغلی با عملکرد شغلی در معلمان شهر سیاهکل