ساخت یک برند از طریق تکنیک های اینستاگرام (ویژه کارآفرینان)

ماهرخ حیدری دستجردی1 ابراهیم جواهری زاده2

چکیده :
این پژوهش در راستای بیان تکنیک ها و ابزارهای موثر در برندسازی که از طریق نرم افزار اینستاگرام در اختیار کاربران و به ویژه کسب و کارها قرار گرفته تا بهتر بتوانند دیده شوند و یک برند بسازند، صورت پذیرفته است. روش این پژوهش کیفی و تحلیل تم بوده و به صورت مصاحبه نیمه ساختاریافته از 14 برند در اینستاگرام صورت پذیرفته است. تکنیک های اینستاگرام شامل شناخت ابزارهای اینستاگرام و قوانین اینستاگرام می باشد که در داشتن یک پیج با بازدهی بالا و ریسک خیلی پایین به کسب و کارها در جهت برندسازی کمک شایانی می نماید. بسیاری از کسب و کارها نیازمند این هستند که از ابزارهای موجود در اینستاگرام آگاهی داشته باشند و در زمان مناسب از آنها استفاده کرده و بتوانند در دید مخاطب قرار گیرند. مورد دیگر که همواره در کمین پیج کسب و کارهای اینستاگرامی است قوانین در حال تغییر اینستاگرام است که آنها با آگاهی از این موارد می توانند این ریسک را برای پیج خود به حداق رسانده و یک برندسازی ایده آل از طریق این بستر و بسترهای مشابه اینستاگرام داشته باشند.
کلمات کلیدی : اینستاگرام، برندسازی، کسب و کار، تکنیک های اینستاگرام، قوانین اینستاگرام.


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : صنعت
محل انتشار : اولین همایش ملی کارآفرینی با رویکرد تولیدات داخلی
آدرس وب سایت کنفرانس : nceuma.ir
ارسال کننده : ماهرخ حیدری دستجردی
کد IOI مقاله : XEEE-HDZZD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XEEE-HDZZD

مقالات مشابه
  1. بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
  2. Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
  3. تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
  4. یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
  5. بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
  6. بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
  7. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  8. معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
  9. (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
  10. نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
  11. تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
  12. سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
  13. A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
  14. علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
  15. Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات محل انتشار
  1. تهیه داروی گیاهی ضد سرطان از پوست انار و پوست موز
  2. فرمولاسیون محلول ضد ریزش موی آندروژنیک با بهره گیری از مایع تخمیری چای سبز(Green Tea) و پودر Minoxidil
  3. نوشیدنی موثر در کاهش علایم سندروم ترک مورفین از باکتری لاکتوباسیلوس پلانتارم و گیاهان جوی دوسر ، اسطوخودوس ، علف چای ، گل ساعتی و چای سبز
  4. نقش بازاریابی الکترونیکی بر، برندسازی شرکت های کوچک و متوسط
  5. بررسی راهکارهای استفاده از فناوری‌های دانش بنیان در سازمان‌ها: یک مرور نظام‌مند
  6. یادگیری کارآفرینانه: ضرورت و نقش آن در فرایند کارآفرینی
  7. محتواسازی و بهینه¬سازی آن در برندسازی از طریق اینستاگرام (ویژه کارآفرینان صنعت دکوراسیون داخلی در ایران)
  8. ساخت یک برند از طریق تکنیک های اینستاگرام (ویژه کارآفرینان)
  9. کارآفرینی و عوامل موثر بر کارآفرینی
  10. مدلسازی بازاریابی کارآفرینانه و نقش آن بر عملکرد غیرتجاری(مورد مطالعه: واحدهای فناورانه دانشگاه محقق اردبیلی)
  11. بررسی تاثیر فساد بر نرخ مشارکت اقتصادی زنان (رهیافت رگرسیون کوانتایل)
  12. اثر فساد بر بازار کار در ایران و کشورهای منتخب اسلامی: رهیافت رگرسیون کوانتایل
  13. نقش هوش هیجانی و مهارت‌های اجتماعی در پیش‌بینی کارآفرینی در کارکنان دانشگاه پیام نور شهر رشت، سیاهکل و سنگر
  14. بررسی ارتباط رضایت شغلی با عملکرد شغلی در معلمان شهر سیاهکل