نقش سامانه پایش نظرات کاربران در کتابخانه‌ها از منظر بازاریابی

نویسندگان : سیده زهرا حجت حسینی1 محمد سعید خاکی فرخد2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : mieconf.ir
ارسال کننده : سیده زهرا حجت حسینی
کد IOI مقاله : XCCZ-FGGCB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCCZ-FGGCB

امکان‌سنجی استقرار سامانه یکپارچه پایش رضایتمندی مشتری در کتابخانه‌عمومی‌از منظر مدیریتی (مطالعه موردی: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی)

نویسندگان : سیده زهرا حجت حسینی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : mieconf.ir
ارسال کننده : سیده زهرا حجت حسینی
کد IOI مقاله : XCCZ-FGGKB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCCZ-FGGKB

صفحه 1 از 1