آسیب شناسی کاربرد روش های تدریس فعال در مدارس ابتدایی

نویسندگان : حسین قاسم پورمقدم1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 3mrhconf.com
ارسال کننده : حسين قاسم پورمقدم
کد IOI مقاله : XYBA-ZHBHK
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYBA-ZHBHK

بررسی میزان تاثیر ارزشیابی توصیفی در تقویت مهارت های خوانداری و نوشتاری

نویسندگان : حسین قاسم پور مقدم1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علـوم تربیـتی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی
آدرس وب سایت کنفرانس : rstconf.com
ارسال کننده : حسين قاسم پورمقدم
کد IOI مقاله : XYEZ-AKBAG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYEZ-AKBAG

تاثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی در یادگیری مهارت های خواندن و نوشتن دانش آموزان ششم ابتدایی شهر تهران

نویسندگان : حسین قاسم پورمقدم1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : 5mrhconf.com
ارسال کننده : حسين قاسم پورمقدم
کد IOI مقاله : XADB-CZEFF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XADB-CZEFF

صفحه 1 از 1