بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی در انتخاب بیمارستان از منظر گردشگران پزشکی در بیمارستان های منتخب شهر تهران

نویسندگان : محمدرضا نعمتی1 حامد سلیمانی2 ناصر حمیدی3
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری، اقتصاد و مدیریت در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
آدرس وب سایت کنفرانس : aem2017.ir
ارسال کننده : محمدرضا نعمتی
کد IOI مقاله : XAEE-BKKZE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAEE-BKKZE

صفحه 1 از 1