بررسی و پیاده سازی مدل گارتنر در مدیریت ارتباط با مشتری بانک ملت و کشاورزی شهر کرمان

عظیم اله زارعی1 ندا علیرضایی پور2

چکیده :
با توجه به تغییرات روز افزون و محیط رقابتی نامطمئن، بانک¬ها بایستی سریع¬تر، منعطف¬تر و هوشمندانه¬تر عمل کنند و خود را با این تغییرات وفق دهند تا بتوانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهند. امروزه بانک¬ها نقش اقتصادی بسزایی در تمام دنیا ایفا می¬کنند و به علت افزایش بانک¬های خصوصی، باید خود را با نیاز و خواسته¬های مشتریان، بیشتر هماهنگ کنند. هدف تحقیق حاضر به دست آوردن یک الگوی مناسب در جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک کشاورزی شهرکرمان است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی-اکتشافی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات یک تحقیق میدانی محسوب می¬شود. روش نمونه¬گیری از کارکنان و کارشناسان به شکل قضاوتی هدفمند بوده و ابزار گرداوری داده¬ها از طریق پرسشنامه است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه مدیران، کارکنان و مشتریان بانک کشاورزی و بانک ملت شهر کرمان است. ضمن بررسي اهميت، ضرورت و اهداف، مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری، به تحلیل مولفه¬های آن درشعب بانک¬های ملت و کشاورزی شهرکرمان پرداخته تا با مطالعه تطبیقی این دو بانک بتوان به الگوی مورد نظر دست یافت. در نهایت مشخص شد که برای داشتن یک الگوی مدیریت ارتباط با مشتری موفق، مولفه¬هایی چون چشم¬انداز، استراتژی، همکاری سازمانی، اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی، تجربه ارزشمند مشتری و معیارهای سنجش، باید به درستی اجرا شوند.
کلمات کلیدی : مدیریت ارتباط با مشتری، چشم انداز، راهبرد، همکاری سازمانی، تجربه ارزشمند مشتری


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت کسب و کار - عمومی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
آدرس وب سایت کنفرانس : ibaeconf.com
ارسال کننده : ندا علیرضایی پور
کد IOI مقاله : XBAF-EEEDH
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBAF-EEEDH

مقالات مشابه
  1. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  2. (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
  3. بررسی و ارزیابی برنامه راهبردی و اجرایی توسعه صنعت اقتصادی و گردشگری در (شهرستان ساری)
  4. مشارکت مردمی در بهسازی بافتهای فرسوده شهری (نمونه موردی بافت فرسوده قصردشت شیراز
  5. تحلیل خلوت واجتماع پذیری وارتباط دومولفه در پارک های شهری
  6. میان افزا و نوسازی حوزه های درون شهری
  7. برنامه‌ریزی توسعه پايدار شهرهای جدید و تأثیر آن بر شهر مادر نمونه موردی (شهر جدید پرند)
  8. بررسی راهبردهای ارتقاء کیفیت گردشگری فرهنگی
  9. طراحی پل فرهنگ با تکیه بر ارتباط بین معماری قدیم و معاصر دزفول
  10. ساماندهی و تقویت قابلیتهای گردشگری روستای نوره با تاکید بر اکوتوریسم روستایی
  11. نقش مصالح نوین در راستای تحقق معماری پایدار
  12. بررسی مبانی نظری معماری ایرانی با رویکرد مسجد
  13. سازمان فضایی شهر و نقش پدافند غیر¬عامل در شکل گیری آن(استتار و پراکندگی)
  14. تحلیل و اولویت بندی معیارهای کیفیت سرزندگی فضاهای شهری (نمونه مطالعه:جلوخان سی و سه پل اصفهان)
  15. Formulating Environmental Strategies for Socio-economic Development Using Comparative Analysis, SWOT Model and AHP
سایر مقالات محل انتشار
  1. نقش سرمایه فکری در بنیاد ملی نخبگان بر رفتار شهروند سازمانی با تاکید بر فرآیند خط مشی گذاری بر اساس نهج‌البلاغه
  2. نقش عوامل کارکردی بر رفتار سرمایه گذاران خرد در بورس اوراق بهادار
  3. رتبه‌بندی عوامل مؤثر در اعتبار مشتریان بانک با استفاده از روش طراحی آزمایش (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خراسان رضوی)
  4. اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین
  5. تاثیر مدیریت دانش بر توسعه کسب و کار صنایع کارآفرین کوچک و متوسط
  6. بررسی شفافیت نقش بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان دانشگاه فنی و حرفه¬ای استان سیستان و بلوچستان
  7. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی محتوا با استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها و تبیین مدل مفهومی آن
  8. بررسی و پیاده سازی مدل گارتنر در مدیریت ارتباط با مشتری بانک ملت و کشاورزی شهر کرمان
  9. بررسی روش¬های تامین مالی شهرداری¬ها با تاکید بر سیاست¬های اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی شهرداری شیراز)
  10. تحلیلی بر راهکارهای تامين درآمد پايدار براى شهردارى شیراز
  11. تاثیر پیچیدگی سازمانی، تغییر شرکای موسسه حسابرسی و چرخش حسابرس بر کیفیت گزارشگری مالی
  12. شناسایی موانع اجرای سیستم ERP (مدیریت منابع سازمانی)
  13. بررسی عوامل ارزش سبز ادراک شده بر رفتارمصرف کننده با نقش متغیر میانجی سبک زندگی
  14. گزارشگری مالی در عصر ویروس کرونا (کوید-19)
  15. مقایسه تحلیل های پیامد در کسب و کار، هزینه و سود، علت ومعلولی و قابلیت اطمینان انسانی