جستجو
اختلال ریاضی در عملیات جمع و تفریق در دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی و حل آن
علیرضا قنبرزاده شاهخالی1 عرفان عارفی فر2 مجید شکارچی دیوشلی3 محمدرضا سبحانی اصل4 محدثه سبحانی اصل5 علیرضا حسین پور مقدم6 محمدامین پورزاهد7
چکیده :
مقاله حاضر به بررسی و حل مشکل اختلال ریاضی تعدادی از دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی در شهرستان شفت می پردازد ،بعد از بررسی ها و استفاده از روش های مختلف مصاحبه و مشاهده عملکرد چند دانش آموز این موضوع آشکار شد که این دانش آموزان در بخش جمع و تفریق دچار اختلال نسبتا شدیدی هستند و نیاز به انجام روش هایی برای حل این مشکل وجود دارد،پس از صحبت و درمیان گذاشتن موضوع با افراد با مسلط به اینگونه مسائل شروع به طراحی راه حل هایی ابتدا برای از بین بردن استرس دانش آموزان و در ادامه برای حل مشکل اصلی دانش آموزان پرداختم. با انجام روش ها و آموزش هایی مثل آموزش دادن روش انتقالی کار با جدول ارزش مکانی و موارد دیگر نتایج مطلوبی در این دانش آموزان دیده شد به گونه ای که جمع و تفریق دو رقمی را تا حد مطلوبی حل می کردند .
کلمات کلیدی : ریاضی، جمع و تفریق، اختلالات، آموزش .
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی مونیخ، آلمان
آدرس وب سایت کنفرانس : huconf.com/3rd
ارسال کننده : علیرضا قنبرزاده شاهخالی
کد IOI مقاله : XFZH-HHFEF
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XFZH-HHFEF
مقالات مشابه
- (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
- سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
- علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
- بررسي الگوي رفتاری در محيط مدارس مدرن ( نمونه ي موردی: دبيرستان جهان علوم استان اردبیل )
- ضرورت بهره گیری از سیستم مدل سازی اطلاعات ساختمان( BIM ) در آموزش معماری ایران .
- بررسی و تحلیل برنامه های شهر دوستدار کودک با استفاده از مدل swot (نمونه مورد مطالعه:منطقه 6 تهران)
- بررسی طراحی معماری مرکز موسیقی ایرانی با رویکرد معماری ایرانی
- مدیریت کیفیت رودخانه خرم آباد با رویکرد تجارت مجوز آلودگی و توابع هزینه فازی با استفاده از سیستم نسبت تجارت توسعه یافته
- بررسی توسعه پایدار، راهکاری اساسی اما کم تاثیر بر بهبود بحران های زیست محیطی
- مدرسه امن دخترانه مورد بررسی: (دوره متوسطه خاص دختران)
- ارزیابی میزان پایداری هنرستان¬های نوساخت بر اساس روش¬های اجرایی و مصالح به کار رفته در ساختمان
- طراحی مسکن در مجموعههای بلندمرتبه و برج های چند منظوره شهری: مطالعه امکان طراحی مسکن در ترکیب با سایر کاربریها و عرصههای عمومی شهر
- نقش برنامه ریزی کالبدی شهری در تأمین نیازهای شهروندان
- طراحی مجتمع فرهنگی-آموزشی خشت دارالعباده با رویکرد معماری پایدار
- رابطه مدیریت نوین روستایی با توسعه روستایی
سایر مقالات ارائه دهنده
- نقش انگیزه در یادگیری
- بررسی عوامل تاثیر گذار بر شادابی دانش آموزان مدارس ابتدایی
- رابطه بین مهارت های ارتباطی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش
- بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی
- اختلال ریاضی در عملیات جمع و تفریق در دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی و حل آن
- اختلالات یادگیری در دوره ابتدایی
سایر مقالات محل انتشار
- مروری سیستماتیک بر مطالعات حوزه اعتماد بین فردی و بهبود کیفیت زندگی
- بررسي اثربخشی برنامهی درمانی توانبخشی شناختی _ حرکتی بروی حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه شهر اصفهان
- بررسی نقش بیمه گری هوشمند و فن¬آوری های نوین در صنعت بیمه
- مدیریت ریسک در صنعت بیمه
- مروری بر فناوری های حسابداری ابری در سیستم های اطلاعات حسابداری و امنیت اطلاعات
- بررسی هوش مصنوعی درصنعت بیمه
- بررسی مدیریت دانش و مدل سازی راهبردی برای ایجاد مدل های کسب و کار
- Mark.R.Gallon s model indicators test to determine the optimal technology development strategy in Iran s automotive industry
- تاثیر ویژگی های موسسه حسابرسی بر تاخیر در ارائه گزارش حسابرس
- دیدگاههای سرمایهگذاری مسئولیتپذیر اجتماعی با توجه به طبقهبندی سرمایهگذاران
- آزمون اثرگذاری مسئولیت پذیری اجتماعی از طریق نقش تعدیل گر متغیرهای حاکمیت شرکتی بر شاخص مدیریت سود تعدیل شده جونز برای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
- مقایسه حل تعارض والدین دارای کودکان کم توان ذهنی و سالم
- بررسی رابطه توانمندسازی نیروی انسانی با عملکرد کارکنان
- آموزش مهارتهای اجتماعی به کودکان
- روانشناسی سلامت در افراد