بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و اضطراب امتحان در دانش-آموزان متوسطه اول شهر کوهدشت

نویسندگان : مهدی خراشی1 ابوالفضل حسن زاده2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : چهارمین کنفرانس پژوهش در علوم و مهندسی / علوم انسانی
محل انتشار : چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا
آدرس وب سایت کنفرانس : 4icrsie.com
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XAGA-DCBEB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAGA-DCBEB

نگاهی به تاریخچه و ماهیت فلسفه تکنولوژی آموزشی

نویسندگان : مهدی خراشی1 ابوالفضل حسن زاده2
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت، تحقیق و توسعه
محل انتشار : کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری
آدرس وب سایت کنفرانس : eticong.com/1st
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XBFB-DEAFG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBFB-DEAFG

بررسی اهمال کاری معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

نویسندگان : علی اصغر ده مرده1 سعید رضایی2 مبینا حسینخانی پریدری3 شهریار پوریونسی4 نگار ساعتچی5
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : چهارمین کنگره بین المللی مهندسی، تکنولوژی و علوم کاربردی - نیوزلند
آدرس وب سایت کنفرانس : etas2019.com
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XBFC-DFACC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBFC-DFACC

نگاهی به برنامه ریزی درسی، تعاریف و اهداف

نویسندگان : مهسا تیموری1 زهرا تنهایی مقدم2 پریسا اسدی قشلاق سفلی3 حانیه مطلبی4
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : اولین کنفرانس روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
آدرس وب سایت کنفرانس : iscps.ir
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XBDK-DFEGZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBDK-DFEGZ

الگو های نوین در آموزش محتوای ریاضیات در دوره ابتدایی

نویسندگان : علی عارفی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : اولین کنفرانس روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
آدرس وب سایت کنفرانس : iscps.ir
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XBDK-DGBKC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBDK-DGBKC

بررسی تطبیقی محتوا، برنامه درسی، روش تدریس و ارزشیابی علوم در کشور های ایران، انگلستان و ژاپن

نویسندگان : حمید مراد1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : اولین کنفرانس روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
آدرس وب سایت کنفرانس : iscps.ir
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XBDK-DGBKD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBDK-DGBKD

بررسی ارتباط میان هویت تحصیلی و اهمال کاری

نویسندگان : حمید مرادی1
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : روانشناسی
محل انتشار : اولین کنفرانس روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری
آدرس وب سایت کنفرانس : iscps.ir
ارسال کننده : مهدی خراشی
کد IOI مقاله : XBDK-DGBKE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XBDK-DGBKE

صفحه 1 از 1