جستجو
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از مدل کارت ارزیابی متوازن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن تبریز)
امین قربانی خسروشاهی1 ناهیده حیدرزاده2
چکیده :
بی تردید جهان امروز از ویژگی هاي خاصی برخوردار است. تغییرات پرشتاب، جابجایی شدید در قدرت، رقابت روز افزون و پیشرفت هاي سریع علمی و فناوري از ویژگی هاي بارز آن به شمار می آید. در اقتصاد مبتنی بر عملکرد بیش از آنکه وابسته به ارزش منابع فیزیکی، سرمایه و دارایی هاي ملموس و عینی آن باشد منوط به داشتن استراتژي هایی متناسب با سازمان است. هدف این تحقیق تعیین رابطه و تاثیر بین گرایش استراتژی با عملکرد سازمانی در شعب بانک مسکن شهر تبریز است. برای این منظور از مدیران و مقامات بالا در بانک مسکن به عنوان جامعه آماری استفاده شده و برای بدست آوردن اطلاعات و داده ها از پرسش نامه های محقق ساخته استراتژی بر اساس مدل مایلز و اسنو و عملکرد سازمان بر اساس مدل کارت ارزیابی متوازن استفاده شده است. نتایج حاکی از وجود رابطه معنی داری و تاثیر گذاری معنی دار گرایش های استراتژیک بر عملکرد سازمانی می باشد.
کلمات کلیدی : گرایش استراتژیک، عملکرد سازمانی، کارت ارزیابی متوازن.
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی مـــدیـــریــــت و مهندسی صنایع
آدرس وب سایت کنفرانس : 2icmi.com
ارسال کننده : ناهیده حیدرزاده
کد IOI مقاله : XYZK-ZAHBA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYZK-ZAHBA
مقالات مشابه
- بررسی تأثیر رویکردهای مدیریت دولتی¬نوین به تعهد سازمانی در بانک کشاورزی اصفهان
- بررسی رابطه¬ی بین رقابت، تفویض اختیار و تغییرات سیستم¬های حسابداری مدیریت با عملکرد شرکت¬ها بر اساس مدل تحلیل مسیر
- کاربرد تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) درارتقاء دانش فنی پروژه های انبوه سازی وتاثیرآن برعملکرد مدیران
- بررسی عوامل موثربرپروژه های انبوه سازی بارویکردمبتنی برمدیریت دانش(به همراه مطالعه میدانی دراستان تهران)
- بررسی ارزیابی سرمایه گذاری در پروژه های فناوری اطلاعات
- ارزیابی عملکرد دانشگاههای غیرانتفاعی برمبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور تعیین اولویت های استراتژیک
- بررسی اولویت بندی چالشهای اجرایی کارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل تصمیم گیری TOPSIS (مطالعه موردی در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان)
- The Literature Review and Vision of Key Determiners of Executing Successful Campaign From CRSM and CRM Perspectives
- رابطه بین توانمندسازهای مدیریت دانش، چرخه مدیریت دانش و عملکرد سازمانی
- شناسايي و اولويت بندي شاخص هاي ایمنی، بهداشت و محیط زیست در چارچوب کارت امتیازی متوازن و تعيين ارتباط آن ها در شرکت نفت زاگرس
- واکاوی استراتژی های توانمندسازی روانشناختی کارکنان جهت بهبود عملکرد سازمان
- ارزیابی تاثیر عوامل بهبود وضعیت نیروی انسانی بر عملکرد سازمان(مطالعه موردی:شرکت ایران خودرو)
- بررسی رابطه عملکرد سازمان با تحول استراتژیک سازمانی و مولفه های آن در شرکت توزیع برق نیروی اهواز
- بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از مدل کارت ارزیابی متوازن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن تبریز)
- تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان¬های خصوصی ( مطالعه موردی بانک انصار شعب غرب تهران)
سایر مقالات محل انتشار
- سازمانهای میانجی: تعاریف، انواع و کارکردها
- سنجش آمادگي استقرار سیستم مديريت ارتباط با مشتری(CRM) (مطالعه موردی: بانك ملي ایران- استان خراسان جنوبی)
- بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از مدل کارت ارزیابی متوازن (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن تبریز)
- تاثیر مدیریت سود واقعی بر هزینه سرمایه سهام عادی
- آینده پژوهی تولید و عملیات، رهیافتی نو از مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
- طراحی کودکستان با نگاهی به نقش طبیعت در آموزش کودکان
- بررسی رابطه بین فرآیند بکارگیری وجذب دانش با ظرفیت تفکر استراتژیک
- بررسی نقش انگیزه پیشرفت بر اخلاق کاری اسلامی
- تأثیر دوره تصدی حسابرس بر تأخیر در ارائه گزارش حسابرسی
- The Impact of Corporate Governance Property on the Relationship between Product Market Competition and Profit Management
- تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان¬های خصوصی ( مطالعه موردی بانک انصار شعب غرب تهران)
- EFQM scores evalution in Textile industry: A case study in Yazd Textile industry
- تاثیر رفتار غیر اخلاقی بر ارزش برند در صنعت بيمه
- ارائه یک سیستم خبره فازی جهت تعیین تأثیر آموزش و پاداش بر بهرهوري (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز)
- تاثیر ریسک اعتباری بانک و عملکرد مالی بانک در بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار مازندران