بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی استراتژی بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بیمه ایران استان تهران)

غلامرضا راشدی منش1 نوشين ارجمند پور آلان2 زينب اعتمادي3 داود اورنگي4 شبنم مقصودلو5

چکیده :
تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی در پیاده سازی استراتژی بازاریابی رابطه مند در بیمه ایران استان تهران انجام شده است و به همین منظور در این تحقیق، ابتدا سعی شده تا مدلهای موجود در زمینه فرهنگ سازمانی و بازاریابی رابطه مند شناسایی گردد و سپس با توجه به آنها یک مدل نظری جهت تحقیق حاضر انتخاب شود. سپس عوامل معرفی شده در مدل بر روی جامعه آماری مورد نظر و نمونه آماری که 152 نفر از کارکنان بیمه ایران استان تهران بودند مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. سپس با جمع آوری داده ها و اطلاعات (با استفاده از ابزارهای مراجعه به اسناد و مدارک و بویژه پرسشنامه) لازم در قالب روش تحقیق کتابخانه ای و میدانی، و نیز استفاده از نرم افزار LLISRE جهت اجرای آزمون های آماری مربوط ، به بررسی اینکه کدامیک از متغیر ها بر بازاریابی رابطه مند بیمه ایران استان تهران تاثیر می گذارند، پرداخته شده است.نتیجه تحقیق نشان داده است که همه این متغیر ها تاثیر گذارند و میزان تاثیرگذاری هریک چشم گیر و مناسب بوده است.در پایان ضمن جمع بندی و بیان نتایج تحقیق، پیشنهادات مرتبط با آن و پیگیری تحقیقات مشابه در آینده ارائه شده است.
کلمات کلیدی : فرهنگ سازمانی، بازاریابی رابطه مند، لیزرل


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
آدرس وب سایت کنفرانس : icesconf.com
ارسال کننده : غلامرضا راشدی منش
کد IOI مقاله : XYCC-ABEHD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYCC-ABEHD

مقالات مشابه
  1. اثربخشی مدیریت کیفیت جامع بر کارامدی بازارگرایی و کیفیت خدمات در پتروشیمی کرمانشاه
  2. بررسی تأثیر رویکردهای مدیریت دولتی¬نوین به تعهد سازمانی در بانک کشاورزی اصفهان
  3. بررسی عوامل موثر برتحول فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: بانک انصار استان آذربایجان غربی)
  4. نقش باورهای مذهبی در علایم وسواسی-اجباری: اثر واسطه¬ای باورهای فراشناختی، باورهای آمیختگی، مسئولیت¬پذیری و راهبردهای کنترل فکر
  5. The Conceptual Model of Mobile Learning Impact on Knowledge, Attitude, Practice and Public Health
  6. بررسی نقش رابطه بین هوش معنوی وخود کار آمدی کارکنان با فرهنگ سازمانی کارکنان مدارس متوسطه دوم پسرانه ودخترانه ناحیه یک اهواز
  7. تاثیر سازش یافتگی بر خودکارآمدی اجتماعی و اضطراب اجتماعی دانش آموزان
  8. بررسی رابطه بین سایش اجتماعی کارکنان و تعارضات فردی با توجه به نقش میانجی‌گری باورهای فرهنگی افسران پایور قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا
  9. بررسی عوامل کیفی پیاده راه جهت افزایش کیفیت محیط شهری نمونه موردی بلوار امامت مشهد
  10. ارائه مدل علي روابط جو اخلاقي و وفاداري نگرشي با تأکيد بر نقش واسطه اي اعتماد سازماني در ميان اعضا هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيراز
  11. The recognition of influential factors to supervise the teaching room , in order to present a suitable pattern
  12. بررسی رابطه میان تصویر برند و ارتباط موفق با مشتری(مطالعه موردی فروشگاه های کاله شهرستان قائمشهر)
  13. بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل
  14. شناسایی تاثیر دو متغیر ایجاد نیاز در مشتری و ایجاد آگاهی بر عليت دوگانه در فرايند خريد (مصرف) مطالعه موردی در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان قائمشهر
  15. شناسائی عوامل موثر بر افزایش تمایل به صادرات در شرکت کاله
سایر مقالات ارائه دهنده
  1. بررسی رابطه بین اخلاق کاری و تعهد سازمانی(مطالعه موردی کارکنان ادارات دولتی شهر اراک)
  2. کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی(مطالعه موردی: کارکنان ادارات دولتی شهر کرمانشاه)
  3. بررسی رابطه بین هوش معنوی و رضایت شغلی(مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک تجارت شهرستان ساری)
  4. تأثیر فناوری اطلاعات بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: شعب موسسه اعتباری کوثر استان تهران)
  5. رابطه اثربخشی تبلیغات محیطی با ترغیب مصرف کننده نهایی ( مطالعه موردی : مصرف کنندگان محصولات شرکت مهرام در شهر تهران)
  6. نقش مدیریت چرخه ی عمر محصول بر توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو شهرستان بابل)
  7. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادراکی مشتریان (مطالعه موردی بانک صادرات ایران)
  8. نقش سرمایه اجتماعی بر بهره وری کارکنان (مطالعه موردی: اداره برق شهرستان ساری)
  9. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی استراتژی بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بیمه ایران استان تهران)
  10. بررسي تأثير گرایش به مشتری و گرایش به کارآفرینی بر عملکرد فردی در بخش خدمات (مطالعه موردی:بانك مسكن كلانشهر قم)
  11. بررسی رابطه بین سیستم پاداش و انگیزش کارکنان (مطالعه موردی : شرکت مخابرات شهرستان ساری)
  12. ارزیابی اثربخشی تبلیغات در صنایع غذایی (مطالعه موردی:شرکت باز)
  13. بررسی رابطه بین ویژگی هاي شخصیتی مشتریان و وفاداري آنها(مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان ایلام)
  14. بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی شرکت کاغذ سازی مازندران)
  15. بررسی اثربخشي فرآيند مديريت استراتژيك (مطالعه موردی: شركت مخابرات استان مازندران)
سایر مقالات محل انتشار
  1. بررسی سبک های معماری مساجد معاصراهل سنت شهر زاهدان
  2. افزایش بهره وری چاه مخازن گازمیعانی با‎ ‎استفاده از روش تغییرترشوندگی در میدان مشترک پارس جنوبی-شمال قطر
  3. طراحي يك سيستم خبره براي تشخيص سرطان حلق
  4. بررسی پلی مورفیسم ژنتیکی (T3801C) , (A2455G) ژن cyp1a1 در یک جمعیت مبتلا به سرطان تخمدان در استان مازندران
  5. بررسي رابطه بين فرهنگ سازماني و تعلق سازماني در بین کارکنان شركت گاز استان خوزستان
  6. تاثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب امتحان ، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با پدران طرح اقماری دبیرستان های مجتمع آموزشی غیر دولتی شهدای ملی حفاری در اهواز
  7. بررسي اجمالي طرح احداث تونل طويل ريلي البرز
  8. به صدا درآمدن زنگ خطر شبکه های ماهواره ای: سبک زندگی جوانان ایران در حال تغییر است!
  9. بینش دبیران وفراگیران ایرانی درس انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به راهبرد های انگیزشی
  10. همنشيني رنگ ها در تزئينات كاشيكاري بناي مسجد نصيرالملك شيراز
  11. مروری بر ویژگی‌ها و کاربردهای فناوری‌ رایانش ابری
  12. مقاوم سازی قاب های فلزی موجود با استفاده از بادبندهای شکل پذیر
  13. تحلیل مقابله‌ای اصطلاحات مربوط به بدن در انگلیسی و فارسی از نظر معنایی، واژگانی و ویژگی‌های عاطفی
  14. ارزیابی مقاومت تک محوری، تخلخل،عدد لس انجلس سنگ ها با استفاده از متدهای شبکه های عصبی و حداقل مربعات معمولی
  15. تاثیر میزان جلبک و مواد معلق موجود در آب آبیاری بر عملکرد فیلترهای دیسکی