نمایش چکیده فارسی

Evaluating Brand Marketing Through Instagram: A Case Study of Zara in Mumbai, India, with a Focus on Brand Awareness and Purchase Intention

Neel Mukund Dravid1 Dr. Kamyar Esmaeilinasrabadi2

Abstract :
Zara has achieved significant success in the fashion industry, partly due to its effective marketing strategies, including the use of social media platforms. This research explores Zara’s social media marketing strategy, focusing on how the brand utilizes Instagram to enhance brand awareness and influence purchase intent among consumers in Mumbai. A quantitative research approach was adopted, surveying 50 participants to understand how Zara s marketing efforts have influenced their purchase decisions and brand preference. The study used statistical analysis to assess the causal relationship between key variables. The findings reveal that positive reviews and recommendations from social media influencers play a pivotal role in altering consumer perceptions of Zara products. In addition, consistent communication and a strong brand-consumer relationship contribute to the brand s success. Instagram serves as a platform for monitoring brand popularity, with consumers sharing photos of themselves wearing Zara products and using brand-specific hashtags. Furthermore, Zara’s inclusive approach in involving consumers in marketing campaigns has contributed to its growing popularity in the Mumbai market.
Keywords : Social Media Marketing Instagram Marketing Brand Awareness Purchase Intention Consumer Behavior Influencer Marketing.


زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
آدرس وب سایت کنفرانس : icrhema.com
کد IOI مقاله : AABF-AAAGHA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AABF-AAAGHA
نمایش چکیده فارسی : https://isnac.ir/SA/AABF-AAAGHA

مقالات مشابه
  1. بررسی تأثیر هوش رقابتی بر ارزش ویژه برند بانک انصار در شهرستان ارومیه
  2. بررسی ارتباط اهمیت برند بر جذب مشتری در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان بابل
  3. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
  4. شناسایی تاثیر دو متغیر ایجاد نیاز در مشتری و ایجاد آگاهی بر عليت دوگانه در فرايند خريد (مصرف) مطالعه موردی در فروشگاه های مواد غذایی شهرستان قائمشهر
  5. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و رضایت مشتریان آن
  6. The Literature Review and Vision of Key Determiners of Executing Successful Campaign From CRSM and CRM Perspectives
  7. بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر اردبیل)
  8. تاثیر تبلیغات تجاری بر وفاداری مشتریان نسبت به یک برند خاص (مطالعه ی موردی برند ال جی)
  9. بررسی رابطه بین روابط موفق با مشتری و ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان آذربایجان غربی)
  10. نقش ابعاد زیبایی شناسی در درک از جنسیت محصول
  11. بررسی نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات غذایی فراسودمند و تاثیر آن بر قصد خرید اینگونه محصولات
  12. تببین تاثیر تبلیغات شفاهی موثر بر رفتار خرید مصرف کننده در برند ورزشی در جزیره کیش
  13. The Experimental Study and Thorough Vision on Psychological Commitment and Constructs in CRSM, CRM and FRM Context
  14. بررسی تأثیر عوامل توصیه گر در رفتار خرید برنامه ریزی نشده مصرف کنندگان آنلاین(مطالعه موردی: استفاده دانشجویان پیام نور شهرستان از نرم افزار بازار)
  15. Identify and ranking the effective factors of brand on consumer buying behavior
سایر مقالات محل انتشار
  1. Conceptual Analysis of the Duality of Mind and Matter in Neuropsychoanalysis: Proposing a Framework of Critical Cognitive Perspective
  2. جامعه هوش مصنوعی و اخلاق حرفه¬ای
  3. رفتار مصرف کننده (آینده رفتار گردشگران)
  4. رهبری فناورانه برای توسعه استعداد معلمان در مدارس ابتدایی
  5. حکمرانی دانش پایدار در مدارس: دگرگونی دیجیتال، همگرایی ذینفعان و رهبری همسو با اهداف توسعه پایدار برای آموزش آینده‌پژوهانه
  6. بررسی نقش فناوری‌های نوین در آموزش مهارت‌های کارآفرینی: مدل یادگیری مبتنی بر واقعیت مجازی و تجربه عملی
  7. واکاوی معیارهای تفکیک جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت (تحلیلی جامع بر مبنای عرف، شرع و سیاست جنایی)
  8. Evaluating Brand Marketing Through Instagram: A Case Study of Zara in Mumbai, India, with a Focus on Brand Awareness and Purchase Intention
  9. تاثیر هوش مصنوعی بر حق دسترسی به محیط زیست سالم
  10. بررسی تاثیر عوامل خطر روانی اجتماعی بر تعارض سازمانی (مطالعه موردی: آتش نشانان شهر یزد)
  11. The BRICS valuation method aims to de-dollarize
  12. تخاصم بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی از گذشته تا امروز
  13. نگاهی گذرا به مناسبات ایران و کشورهای اروپای شرقی
  14. روابط غبارآلود ایران و تروئیکای اروپایی در یک نگاه
  15. پیش بینی قیمت سهام شرکت پتروشیمی مارون با استفاده از الگوریتم های فراابتکاری بهینه سازی توده ذرات و علف های هرز