تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان

خیر ا.. سبحانی1 افشین بابائی2

چکیده :
با توجه به اینکه کیفیت کالاها و خدمات در بازار تقریبا یکسان می باشند باید شرکت، برتری خاصی نسبت به شرکت رقیب خود داشته باشند. در شرایط رقابت یکسان باید این موضوع را مد نظر قرار داد که چرا بعضی افراد به کالای خاصی وفادار هستند. در این میان چیزی که مشتریان را راغب به خرید از یک محصول میکند، ذهینت آن ها نسبت به برند است.وفاداری مشتری از جمله مولف های است که یازریابی مبتنی بر رابطه به آن تاکید قابل توجهی میکند. از جمله مواردی که در شکل گیری این وفاداری نقش دارد نام تجاری شرکت ها است. در این تحقیق ما ادبیات مربوط به تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان را مرور خواهیم کرد.
کلمات کلیدی : اعتبار برند، وفاداری مشتریان


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازرگانی
محل انتشار : کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
آدرس وب سایت کنفرانس : ieconf.com
ارسال کننده : افشین بابائی
کد IOI مقاله : XAFH-CDHBB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAFH-CDHBB

مقالات مشابه
  1. بررسی تاثیر خدمات نوین بانکی بر وفاداری مشتریان بانک صادرات شهرستان کاشمر
  2. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
  3. تاثیر تبلیغات تجاری بر وفاداری مشتریان نسبت به یک برند خاص (مطالعه ی موردی برند ال جی)
  4. نقش رضایت و وفاداری مشتریان در عملکرد بانک ها
  5. تاثیر رفتار غیر اخلاقی بر ارزش برند در صنعت بيمه
  6. بررسي تاثير وفاداري مشتري بر سهم مشتري در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه (مطالعه موردی شركت پارس حيات تبریز)
  7. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایت و وفاداری مشتریانِ «صنایع لبنی پگاه استان اردبیل»
  8. بررسی تأثیر تصویر فروشگاه بر رضایت ،کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی فروشگاه های شهروند در شهر تهران)
  9. بررسی تأثیر اعتبار برند و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان و نقش تعدیلگر کشور مبدأ (مطالعه موردی بازار خوردرو های داخلی و خارجی در سطح شهر ساری)
  10. بررسی تاثیر عوامل بازار یابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک
  11. بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیک با وفاداری و رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملی اهواز
  12. بررسي كاربري مدل FRO برتعيين سطح وفاداري مشتريان فروشگاههاي زنجيره‌اي شهروند
  13. بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور)
  14. Relationship between the dimensions brand personality and customer loyalty in banking industry of Iran (Case study Iranian Kargaran Refah Bank)
  15. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی شرکت همراه اول در شهر تهران)
سایر مقالات محل انتشار
  1. رویکردی نوین به مفهوم دیده بانی فرهنگی؛ درآمدی بر مبانی آینده پژوهانه با تأکید بر افق پویی
  2. معرفی شیوه های برتر سرمایه گذاری در حوزه فین تک و پیشنهاد رویکرد برتر در بانک تجارت
  3. بررسی شیوه های توسعه کانال های چندگانه ویژه مشتریان بانکداری شرکتی
  4. شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
  5. بررسی تاثیر سبک تفکر وخلاقیت مدیران بر الگوی رفتاری آنان در برابر تغییر
  6. مطالعه عوامل موثر بر ایجاد نام تجاری و روش تبلیغات آن در بازار
  7. شناسایی عوامل موثر برخلق ارزش ویژه برند تجاری
  8. تفاوت های فرهنگی در مذاکرات
  9. شناسایی ویژگی های ساختار سازمانی مناسب در شرایط تحریم های اقتصادی
  10. تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان
  11. بررسی نگرش کارکنان با سطح تحصیلی مختلف درباره توانمندسازی و تعهد سازمانی با استفاده از مدل گروه هی (در شرکتهای خدماتی)
  12. ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با تاکید بر عقیم ماندن توسعه تاریخی ایران
  13. درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم گیری خرید
  14. نقش روابط بازرگانی بین‌المللی در چالش‌ها و فرصت‌های ورود به بازارهای بین‌المللی از طریق بازاریابی سبز و تاثیر آن بر تصویر ذهنی مصرف‌کننده در تصمیم‌گیری خرید
  15. حمایت ازمصرف کننده در بستر قراردادهای الکترونیکی