جستجو
شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
مهرزاد سرفرازی1 محمد اسمعیل اسدی لاری2
چکیده :
با گسترش روز افزون علم و تکنولوژی که امروزه به وضوح شاهد آن هستیم و با توجه به گسترش دنیای ارتباطات تمام سازمان ها به ویژه موسسات مالی اقتصادی و بانک ها به دنبال ارائه ی هر چه بیشتر و بهتر خدمات به مشتریان خود می باشند تا از این طریق بتوانند از ابزارهای تولیدی حداکثر استفاده را نموده و ضمن رعایت اصل بی بدیل حفظ حقوق مشتری بتوانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند و با بهره گیری از فناوری هایی که ساخته دست بشر است این امکان را به مشتریان خود بدهند که در عرصه ی اقتصادی که دارای ریسک بسیار بالایی است با خیال آسوده و در حداقل زمان و بدون حضور فیزیکی در یک مکان خاص به تجارت بپردازند . همچنین با استفاده از فناوری های شناخته شده , این امکان برای مدیران و برنامه ریزان یک سیستم وجود دارد تا با صرف هزینه های کمتر به حداکثر نتیجه ی مطلوب دسترسی پیدا کنند و بتوانند کارها یی را که به صورت سخت افزاری توسط عده ای افراد که به عنوان کارمند و شاغل در موسسه مالی مشغول به انجام وظیفه هستند توسط سیستم های هوشمند انجام بدهند. این مقاله، مروری گذرا است بر تاثیر عصر دیجیتال بر صنعت بانکداری و تلاشی است برای پاسخ به این پرسش که: چگونه بانک ها می توانند در عصر دیجیتال رشد و پیشرفت کنند برای این منظور پس از تشریح بازاریابی دیجیتال و ضرورت آن برای صنعت بانکداری در عصر دیجیتال، به معرفی بانکداری دیجیتال و ارتباط آن با بهبود تجربه مشتری میپردازیم
کلمات کلیدی : بهبود تجربه مشتری – بانکداری دیجیتال - بازاریابی دیجیتال
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت و اقتصاد در بیمه و بانک
محل انتشار : کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
آدرس وب سایت کنفرانس : ieconf.com
ارسال کننده : ناصر حقیقت لاری
کد IOI مقاله : XAFH-CDHZA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAFH-CDHZA
مقالات مشابه
- بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
- Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
- تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
- یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
- بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
- بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
- ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
- معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
- (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
- نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
- تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
- سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
- A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
- علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
- Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات ارائه دهنده
- آمادگی الکترونیکی
- پارادیم یادگیری سازمانی شاخصی نو در استقرار اثر بخش سازمان یادگیرنده
- موانع و چالشهای پیادهسازی سازمان يادگيرنده
- اعتماد سازمانی –مفاهیم – نظریه ها-چالش ها و تنگناها
- دولت الکترونیک و حکومت مداری الکترونیک
- روابط متقابل سازمان یادگیرنده و سازمان یاددهنده
- متدولوژی شهر الکترونیک پیشنیاز استقرار اثربخش شهرداری الکترونیک
- دولت الکترونیک
- انتخابات الکترونیکی زیربنای استقرار دموکراسی الکترونیک
- بررسی نقش عدالت اجتماعی درپیشگیری از بروزفساد اداری
- بررسی اثرات سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی و یادگیری سازمانی
- بررسی موانع فکری ، به کارگیری و اجرای اثربخش مهندسی ارزش در ایران
- برنامه ریزی در بازار يابي الكترونيكي ضرورتی اساسی در هزاره سوم
- بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان سازمان آتشنشانی شهرستان لارستان
- بررسی تاثیر معماری منابع انسانی بر توسعه سازمانی و بهبود عملکرد کارکنان
سایر مقالات محل انتشار
- رویکردی نوین به مفهوم دیده بانی فرهنگی؛ درآمدی بر مبانی آینده پژوهانه با تأکید بر افق پویی
- معرفی شیوه های برتر سرمایه گذاری در حوزه فین تک و پیشنهاد رویکرد برتر در بانک تجارت
- بررسی شیوه های توسعه کانال های چندگانه ویژه مشتریان بانکداری شرکتی
- شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
- بررسی تاثیر سبک تفکر وخلاقیت مدیران بر الگوی رفتاری آنان در برابر تغییر
- مطالعه عوامل موثر بر ایجاد نام تجاری و روش تبلیغات آن در بازار
- شناسایی عوامل موثر برخلق ارزش ویژه برند تجاری
- تفاوت های فرهنگی در مذاکرات
- شناسایی ویژگی های ساختار سازمانی مناسب در شرایط تحریم های اقتصادی
- تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان
- بررسی نگرش کارکنان با سطح تحصیلی مختلف درباره توانمندسازی و تعهد سازمانی با استفاده از مدل گروه هی (در شرکتهای خدماتی)
- ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با تاکید بر عقیم ماندن توسعه تاریخی ایران
- درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم گیری خرید
- نقش روابط بازرگانی بینالمللی در چالشها و فرصتهای ورود به بازارهای بینالمللی از طریق بازاریابی سبز و تاثیر آن بر تصویر ذهنی مصرفکننده در تصمیمگیری خرید
- حمایت ازمصرف کننده در بستر قراردادهای الکترونیکی