شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال

مهرزاد سرفرازی1 محمد اسمعیل اسدی لاری2

چکیده :
با گسترش روز افزون علم و تکنولوژی که امروزه به وضوح شاهد آن هستیم و با توجه به گسترش دنیای ارتباطات تمام سازمان ها به ویژه موسسات مالی اقتصادی و بانک ها به دنبال ارائه ی هر چه بیشتر و بهتر خدمات به مشتریان خود می باشند تا از این طریق بتوانند از ابزارهای تولیدی حداکثر استفاده را نموده و ضمن رعایت اصل بی بدیل حفظ حقوق مشتری بتوانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند و با بهره گیری از فناوری هایی که ساخته دست بشر است این امکان را به مشتریان خود بدهند که در عرصه ی اقتصادی که دارای ریسک بسیار بالایی است با خیال آسوده و در حداقل زمان و بدون حضور فیزیکی در یک مکان خاص به تجارت بپردازند . همچنین با استفاده از فناوری های شناخته شده , این امکان برای مدیران و برنامه ریزان یک سیستم وجود دارد تا با صرف هزینه های کمتر به حداکثر نتیجه ی مطلوب دسترسی پیدا کنند و بتوانند کارها یی را که به صورت سخت افزاری توسط عده ای افراد که به عنوان کارمند و شاغل در موسسه مالی مشغول به انجام وظیفه هستند توسط سیستم های هوشمند انجام بدهند. این مقاله، مروری گذرا است بر تاثیر عصر دیجیتال بر صنعت بانکداری و تلاشی است برای پاسخ به این پرسش که: چگونه بانک ها می توانند در عصر دیجیتال رشد و پیشرفت کنند برای این منظور پس از تشریح بازاریابی دیجیتال و ضرورت آن برای صنعت بانکداری در عصر دیجیتال، به معرفی بانکداری دیجیتال و ارتباط آن با بهبود تجربه مشتری میپردازیم
کلمات کلیدی : بهبود تجربه مشتری – بانکداری دیجیتال - بازاریابی دیجیتال


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت و اقتصاد در بیمه و بانک
محل انتشار : کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
آدرس وب سایت کنفرانس : ieconf.com
ارسال کننده : ناصر حقیقت لاری
کد IOI مقاله : XAFH-CDHZA
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAFH-CDHZA

مقالات مشابه
  1. بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
  2. Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
  3. تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
  4. یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
  5. بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
  6. بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
  7. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  8. معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
  9. (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
  10. نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
  11. تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
  12. سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
  13. A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
  14. علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
  15. Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات ارائه دهنده
  1. آمادگی الکترونیکی
  2. پارادیم یادگیری سازمانی شاخصی نو در استقرار اثر بخش سازمان یادگیرنده
  3. موانع و چالش‌های پیاده‌سازی سازمان يادگيرنده
  4. اعتماد سازمانی –مفاهیم – نظریه ها-چالش ها و تنگناها
  5. دولت الکترونیک و حکومت مداری الکترونیک
  6. روابط متقابل سازمان یادگیرنده و سازمان یاددهنده
  7. متدولوژی شهر الکترونیک پیش‌نیاز استقرار اثربخش شهرداری الکترونیک
  8. دولت الکترونیک
  9. انتخابات الکترونیکی زیربنای استقرار دموکراسی الکترونیک
  10. بررسی نقش عدالت اجتماعی درپیشگیری از بروزفساد اداری
  11. بررسی اثرات سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی و یادگیری سازمانی
  12. بررسی موانع فکری ، به کارگیری و اجرای اثربخش مهندسی ارزش در ایران
  13. برنامه ریزی در بازار يابي الكترونيكي ضرورتی اساسی در هزاره سوم
  14. بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان سازمان آتش‌نشانی شهرستان لارستان
  15. بررسی تاثیر معماری منابع انسانی بر توسعه سازمانی و بهبود عملکرد کارکنان
سایر مقالات محل انتشار
  1. رویکردی نوین به مفهوم دیده بانی فرهنگی؛ درآمدی بر مبانی آینده پژوهانه با تأکید بر افق پویی
  2. معرفی شیوه های برتر سرمایه گذاری در حوزه فین تک و پیشنهاد رویکرد برتر در بانک تجارت
  3. بررسی شیوه های توسعه کانال های چندگانه ویژه مشتریان بانکداری شرکتی
  4. شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
  5. بررسی تاثیر سبک تفکر وخلاقیت مدیران بر الگوی رفتاری آنان در برابر تغییر
  6. مطالعه عوامل موثر بر ایجاد نام تجاری و روش تبلیغات آن در بازار
  7. شناسایی عوامل موثر برخلق ارزش ویژه برند تجاری
  8. تفاوت های فرهنگی در مذاکرات
  9. شناسایی ویژگی های ساختار سازمانی مناسب در شرایط تحریم های اقتصادی
  10. تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان
  11. بررسی نگرش کارکنان با سطح تحصیلی مختلف درباره توانمندسازی و تعهد سازمانی با استفاده از مدل گروه هی (در شرکتهای خدماتی)
  12. ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با تاکید بر عقیم ماندن توسعه تاریخی ایران
  13. درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم گیری خرید
  14. نقش روابط بازرگانی بین‌المللی در چالش‌ها و فرصت‌های ورود به بازارهای بین‌المللی از طریق بازاریابی سبز و تاثیر آن بر تصویر ذهنی مصرف‌کننده در تصمیم‌گیری خرید
  15. حمایت ازمصرف کننده در بستر قراردادهای الکترونیکی