مدل بازاریابی دیجیتال برای ارتباط سازمان با مشتریان وفادار

فرزانه اسدی1 میلاد ابوالقاسمیان2

چکیده :
با گسترش روزافزون اینترنت در امور مختلف زندگی، تحقیقات زیادی برای حمایت از ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید در فضای دیجیتال صورت پذیرفته است. با توجه به ویژگی‌های فضای دیجیتال به‌منظور تسهیل در فرآیند خرید مصرف‌کنندگان، می‌بایست دلایلی که موجب بی‌اعتمادی مصرف‌کنندگان و یا طراحی ضعیف سایت‌ها و درنتیجه عدم خرید مصرف‌کنندگان در فضای دیجیتال می‌شود بررسی‌شده و جهت مرتفع نمودن آن اقدام کرد. ادبیات پژوهشی نشان می‌دهد که یک شکاف اصلی در اجرای فنون بازاریابی دیجیتال در سازمان‌ها وجود دارد. به‌طوری‌که این شکاف مهارتی به‌وضوح قابل‌شناسایی است. ازاین‌رو در این پژوهش به ارائه مدلی می‌پردازد که بر دو نیاز اساسی مدل‌سازی بازاریابی دیجیتال، یعنی وفاداری مشتریان و نحوه ارتباطات بین مشتری با سازمان تأکید می‌کند.
کلمات کلیدی : بازاریابی دیجیتال، مصرف‌کنندگان وفادار، بازاریابی


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : بازاریابی و فروش
محل انتشار : کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
آدرس وب سایت کنفرانس : ieconf.com
ارسال کننده : میلاد ابوالقاسمیان
کد IOI مقاله : XAFH-CEEKE
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XAFH-CEEKE

مقالات مشابه
  1. بام سبز ، معماری پایداری ، و مصالح سبز وکاربرد آن در جهت کاهش مصرف انرژی
  2. Analysis And Design Of Active CMOS Mixer With Low IM2 & IM3
  3. تحلیل بافت های فرسوده شهری در راستای احیا و پیشگیری از فرسودگی (مطالعه موردی: محله درب نو گرگان)
  4. یهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان(پنجره دوحداره)
  5. بررسی تأثیر حالات نفسانی کاربر بر انتخاب رنگ در فضای داخلی مسکونی
  6. بررسی عناصر کالبدی در باغ های تخت ایران ؛ مطالعه موردی باغ تخت قصر قجر و باغ شازده ماهان کرمان
  7. ارزیابی آسایش حرارتی اقلیمی براساس شاخص های ماهانی و اوانز و زیست اقلیمی جهت دستیابی به معماری پایدار نمونه مورد مطالعه : شهر همدان
  8. معماري همساز با اقلیم با تاکید بر مجتمع هاي مسکونی
  9. (برنامه ریزی معماری استفاده بهینه از نور روز در کلاس درس مدارس) نمونه موردی:دبستان مجتمع آموزشی هدایت قم
  10. نگاهی به معماری بومی در اقلیم گرم و مرطوب (سواحل جنوبی ایران)
  11. تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
  12. سیستم ساختمانی ترونکو، روشی نوین در معماری پایدار
  13. A Study on Sediment Settling Pattern in the Reservoir of Shahid Rajaie Dam by Using Observed Data & Empirical Methods
  14. علل بروز تخلفات مهندسی ساختمان در شهر ایلام
  15. Investigation of the Seismic Behavior of the Coupled Shear Walls
سایر مقالات محل انتشار
  1. رویکردی نوین به مفهوم دیده بانی فرهنگی؛ درآمدی بر مبانی آینده پژوهانه با تأکید بر افق پویی
  2. معرفی شیوه های برتر سرمایه گذاری در حوزه فین تک و پیشنهاد رویکرد برتر در بانک تجارت
  3. بررسی شیوه های توسعه کانال های چندگانه ویژه مشتریان بانکداری شرکتی
  4. شناسایی راهکارهای بهبود تجربه مشتری از طریق بانکداری دیجیتال
  5. بررسی تاثیر سبک تفکر وخلاقیت مدیران بر الگوی رفتاری آنان در برابر تغییر
  6. مطالعه عوامل موثر بر ایجاد نام تجاری و روش تبلیغات آن در بازار
  7. شناسایی عوامل موثر برخلق ارزش ویژه برند تجاری
  8. تفاوت های فرهنگی در مذاکرات
  9. شناسایی ویژگی های ساختار سازمانی مناسب در شرایط تحریم های اقتصادی
  10. تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان
  11. بررسی نگرش کارکنان با سطح تحصیلی مختلف درباره توانمندسازی و تعهد سازمانی با استفاده از مدل گروه هی (در شرکتهای خدماتی)
  12. ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی با تاکید بر عقیم ماندن توسعه تاریخی ایران
  13. درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیم گیری خرید
  14. نقش روابط بازرگانی بین‌المللی در چالش‌ها و فرصت‌های ورود به بازارهای بین‌المللی از طریق بازاریابی سبز و تاثیر آن بر تصویر ذهنی مصرف‌کننده در تصمیم‌گیری خرید
  15. حمایت ازمصرف کننده در بستر قراردادهای الکترونیکی