ارزیابی عملکرد شرکت پارس حیان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)

علی امرایی1 فرشاد اکبرنژاد2

چکیده :
چکیده در اين پژوهش بررسی شرکت پارس حیان با استفاده از کارت امتیازی متوازن صورت گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی-پیمايشی است؛ و پس از تجزيه تحلیل آماری و نهایی، مي توان گفت كه شركت پارس حیان به اهداف مورد نظر خود دست يافته است و عملكرد مناسبی در راستاي چهار وجه کارت امتیازی متوازن داشته است.
کلمات کلیدی : واژگان کلیدی: عملکرد، ارزیابی عملکرد، شرکت پارس حیان ، کارت امتیازی متوازن


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
آدرس وب سایت کنفرانس : mwtconf.ir
ارسال کننده : فرشاد اکبرنژاد
کد IOI مقاله : XCCB-GBDDD
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XCCB-GBDDD

مقالات مشابه
  1. مقایسه عملکرد لرزه‌ای سیستم سازه‌ای شبکه شش ضلعی افقی و عمودی
  2. مقایسه عملکردهای پنج سیستم مغزی وتغییرات خلقی در زنان یائسه و غیر یائسه شهر اصفهان
  3. بررسی نقش مهارتهای ارتباطی مدیران در عملکرد دبیران مقاطع متوسطه آموزش و پرورش
  4. بررسی و ارزیابی عملکرد کودپاش سانتریفوژ در شمال خوزستان
  5. مقایسه کارایی مصرف آب و عملکرد کشت نشایی و بذر گوجه فرنگی در شمال خوزستان
  6. مقایسه کارایی مصرف آب و عملکرد کشت نشایی و بذر ذرت علوفه ای در شمال خوزستان
  7. تاثير نظام ارزشيابي موثر در پويايي سازمان ها
  8. اندازه‌گیری کارایی با استفاده از روش‌های ADD و INP و MLT در حضور خروجی‌های نامطلوب
  9. بررسی ارزیابی سرمایه گذاری در پروژه های فناوری اطلاعات
  10. ارزیابی عملکرد دانشگاههای غیرانتفاعی برمبنای رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور تعیین اولویت های استراتژیک
  11. Effect of cryoprotectants on freeze drying of lactic acid bacteria
  12. بررسی اولویت بندی چالشهای اجرایی کارت امتیازی متوازن با استفاده از مدل تصمیم گیری TOPSIS (مطالعه موردی در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان)
  13. تحلیل بازار و طراحی کمپین تبلیغاتی ( ویژه معرفی یک مرکز تخصصی پزشکی زنان و زایمان به مشتریان)
  14. تاثیر تعالی سازمانی بر انگیزش و تعهد سازمانی کارکنان
  15. Providing a Hybrid Approach for Performance Assessment of Temporary Contract Employees in Esfahan Steel Company(ESCO)
سایر مقالات محل انتشار
  1. ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد شغلی : نقش میانجی تعهد سازمانی
  2. واکاوی نقش شبکه¬های اجتماعی در گسترش تجارت الکترونیک با تاکید بر تحلیل اعتماد و ریسک
  3. بررسی اثر تعاملی دارایی‌های سرمایه فکری و شیوه‌های مدیریت دانش در خلق ارزش سازمانی
  4. بررسی سوئیچینگ رفتار مصرف‌کننده در بازی‌های شبکه اجتماعی و تجربه تغییر در خریدهای اینترنتی مصرف‌کننده
  5. واکنش سرمایه گذاران بازار سهام به اعلام گزارش حسابرسی تداوم فعالیت و ورشکستگی
  6. بررسی اثر برجام بر رتبه بندی شرکت ها با استفاده از تکنیک Vikorو Topsisدر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
  7. بررسی تاثیر سلامت اجتماعی کار کنان بر کیفیت خدمات آموزشی و رفتار شهر وندی سازمانی
  8. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار برند شخصی بر رضایت مشتریان
  9. تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی و نگرش به برند، با واسطه¬گری شناسایی برند و ارزش برند، بر قصد خرید مشتریان اینترنتی استان مازندران
  10. تاثیر جهت¬گیری پیشگام بر عملکرد محصولات جدید (NPP) شرکت، با نقش واسطه¬ای تاکتیک¬های رقابتی در شرکت¬های منتخب صادراتی استان مازندران
  11. Personal Values and Person- Job Fit in Higher Education
  12. Entrepreneurial Self-Efficacy and its Dimensions in Higher Education
  13. بررسی اثربخشی دوره های آموزشی و تاثیر آن بر توانمندسازی کارکنان دولت
  14. بررسی ایجاد برنامه های وفاداری مشتریان با استفاده از سیستم پرداخت پاداش
  15. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش اینترنت اشیا در دفاتر پیشخوان دولت