جستجو
توسعه مهارتهای تیمی و ارتباطات بینافراد در سازمانهای بازرگانی
کوثر کرمی نصرآباد سفلی1
چکیده :
در سازمانهای بازرگانی، توسعه مهارتهای تیمی و ارتباطات بین افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به اینکه این سازمانها معمولاً از یک گروه افراد با تخصصها و تواناییهای مختلف تشکیل شدهاند، ارتباط صحیح و هماهنگی بین اعضای تیم امری حیاتی برای موفقیت و پیشرفت آنها است. ارتباطات قوی و موثر میتواند باعث افزایش همکاری و هماهنگی بین افراد شود و از طرفی، برنامهریزی و اجرای پروژهها را بهبود بخشد. به علاوه، توسعه مهارتهای تیمی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. افرادی که به خوبی با هم کار میکنند و توانایی همکاری را دارند، میتوانند بهترین نتایج را به دست آورند. این مهارتها شامل توانایی گوش دادن به دیگران، احترام به دیدگاههای مختلف، قدرت انطباق با شرایط متغیر و توانایی حل مسائل به صورت گروهی است. افرادی که این مهارتها را پرورش میدهند، میتوانند به بهبود ارتباطات و افزایش کارایی واحد خود بپردازند و در نتیجه، به موفقیت و رشد سازمان کمک شایانی نمایند. به طور کلی، توسعه مهارتهای تیمی و ارتباطات بین افراد در سازمانهای بازرگانی نه تنها به افراد کمک میکند تا بهترین عملکرد را داشته باشند، بلکه به تقویت روابط داخلی و خارجی و بهبود محصولات و خدمات آنها نیز کمک میکند.
کلمات کلیدی :
مهارتهای تیمی
ارتباطات
سازمانهای بازرگانی
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری، رشد و توسعه در حوزه مدیریت، حسابداری و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icimah.com
کد IOI مقاله : AZCC-AZDAFZ
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AZCC-AZDAFZ
مقالات مشابه
- تحلیل و ارزیابی شاخص های پویایی در فضاهای شهری
- مطالعه سیستم های هوشمند ایمنی در ترافیک
- طراحی هتل 4 ستاره بارویکرد انرژی های نو و معماری پایدار
- تحلیل خلوت واجتماع پذیری وارتباط دومولفه در پارک های شهری
- بررسی تاثیر فضای نشیمن در تقویت ارتباط بین افراد خانواده با استفاده از روانشناسی محیط
- The Relationship between Online Shopping and Traditional Shopping (Shopping Trip), Case Study: The City of Tehran
- بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ساختار کالبدی شهر اهواز از دیدگاه کارکنان منطقه 4 شهرداری اهواز
- تحلیل فرهنگ ایرانی-اسلامی در شکل گیری طراحی فرهنگی معماری ایران
- بررسی حریم و قلمرو در بوجود آمدن نقش خلوت در معماری خانه های سنتی ایران (نمونه موردی : شهرستان بهبهان)
- Explore the effect of Information and Communication Technology(ICT) on activity-based travel behavior of transportation system users: An application of Structural Equations Models
- بلند مرتبه سازي در قرن بيست و يكم با توجه به رويكردهاي سلامت و اثر پذيري بر روان و زندگي مردم
- تدوین مدلی برای مدیریت محلات شهر تهران
- بررسی تغییرات ایجاد شده در نوشتار زبان فارسی در نتیجه ی استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه
- اثربخشی آموزش الگوی ارتباط عاطفی پایدار بین معلم و دانشآموزان بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر پایه دوم دوره متوسطه دوم
- (ارزیابی برنامه های آموزشی مسئولیت پذیری دانش آموزان
سایر مقالات محل انتشار
- لزوم انطباق سیاستگذاریهای موسیقی با تحولات دیجیتال
- بررسی جایگاه لایت موتیف در موسیقی فیلم و تاثیر آن بر مخاطب
- ارزیابی و بهبود عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی و اعمال تغییرات مناسب بر اساس بازخورد مشتریان
- حکمرانی منابع انسانی
- تأثیر عشق برند بر وفاداری با نقش میانجی عزتنفس و هویت اجتماعی
- بررسی وضعیت ابعاد شایستگی مدیران و ارائه مدلی برای توسعه آن در سازمانهای دولتی: مطالعه موردی
- The theoretical analysis of the mystics about the meaning of reality and reality perception
- توسعه مهارتهای تیمی و ارتباطات بینافراد در سازمانهای بازرگانی
- مروری بر تأثیر جمعسپاری در بهبود مدیریت شهرهای هوشمند
- اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت¬نگر بر خوش¬بینی تحصیلی
- ارتباط بین عوامل عاطفی و مذهبی با اشتیاق تحصیلی دختران دوره متوسطه دوم شهر بوشهر
- استفاده از فناوری اطلاعات در بهبود فرآیندهای مدیریت منابع انسانی
- Examining the Impact of Social Media on Political and Social Developments
- The impact of social media on mental health
- ارتقا جایگاه مدیریت مالی در سازمان ها از طریق آموزش و توسعه