جستجو
ارزیابی و بهبود عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی و اعمال تغییرات مناسب بر اساس بازخورد مشتریان
نسرین اعتمادی1
چکیده :
استراتژی بازاریابی یکی از عوامل اساسی در موفقیت یک شرکت یا سازمان است. این استراتژی باید بر اساس تحلیل بازار، رقبا، مخاطبین و محصولات، به طور دقیق و دقیق تعیین شود. اما استراتژی بازاریابی نباید به صورت ثابت و بدون تغییر باقی بماند. باید به طور مداوم ارزیابی شود تا با تغییرات در بازار و نیازهای مشتریان همگام شود. برای ارزیابی عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی، ابتدا باید بازخورد مشتریان را جمع آوری و تحلیل کرد. این بازخورد میتواند از طریق نظرسنجیها، مصاحبهها، بررسی اعتراضات و پیشنهادات مشتریان و حتی از طریق شبکههای اجتماعی و وبسایت شرکت جمع آوری شود. سپس با تحلیل این بازخورد، میتوان از نقاط قوت و ضعف استراتژی فعلی آگاه شد و تغییرات لازم را اعمال کرد. این تغییرات ممکن است شامل تغییر در محصولات و خدمات، قیمتگذاری، ارتباطات با مشتریان و حتی روشهای تبلیغاتی باشد. بهبود عملکرد استراتژی بازاریابی نه تنها به افزایش فروش و درآمد شرکت کمک میکند، بلکه ارتباط بهتر با مشتریان و افزایش رضایت آنها را فراهم میکند. همچنین، با بهبود استراتژی بازاریابی، شرکت میتواند رقبا را پیشی بگیرد و در بازار رقابتی بهتر عمل کند. بنابراین، ارزیابی مداوم و بهبود استراتژی بازاریابی بر اساس بازخورد مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به صورت دورهای و مداوم انجام شود.
کلمات کلیدی :
استراتژی بازاریابی
تحلیل بازار
محصولات
زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری، رشد و توسعه در حوزه مدیریت، حسابداری و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icimah.com
کد IOI مقاله : AZCC-AZEHZC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AZCC-AZEHZC
مقالات مشابه
- بررسی و ارزیابی برنامه راهبردی و اجرایی توسعه صنعت اقتصادی و گردشگری در (شهرستان ساری)
- بررسی اثر حرارت بر روی مقاومت فشاری بتن قلیافعال سربارهای
- بررسی زیر ساخت های شهری بر اساس طراحی معماری و بوم شناختی منظر
- نقش مصالح نوین در راستای تحقق معماری پایدار
- مدلسازی عددی ثاثیر اعمال حرارت ناشی از دفن زباله هسته ای بر خاک رس اشباع در فاصله از منبع حرارت
- The Relationship between Online Shopping and Traditional Shopping (Shopping Trip), Case Study: The City of Tehran
- نقش توریسم شهری در توسعه استراتژیک شهر اراک
- The Investigation of Collective Behaviors of Islamic Movements in the United States of America
- راهبردهای مناسب جهت بهبود تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی گردشگری بر توسعه نواحی روستایی با استفاده از مدل SWOT (مطالعه موردی: روستاهای نمونه هدف گردشگری کویر مرنجاب)
- بررسی عوامل موثر در تکامل چندژنی ها
- اقتصاد فرهنگ
- Evaluation of the Microbiological load of Raisin produced by Different Drying Method and determination of maximum microbial load
- کاربرد مهندسی معکوس در ساخت نرم افزار و قابلیت های مدیریت پروژه
- طراحي و بهينهسازي شبكه لجستيك معكوس در شرايط عدم قطعيت با استفاده از الگوريتم رقابت استعماری
- رایانش ابری : اینترنت سرویس ها
سایر مقالات ارائه دهنده
- ارزیابی و بهبود عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی و اعمال تغییرات مناسب بر اساس بازخورد مشتریان
- ارزیابی و بهبود عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی و اعمال تغییرات مناسب بر اساس بازخورد مشتریان
- Transforming Natural Resource Management with AI and IoT: Opportunities, Challenges, and Future Directions
- پر کردن شکاف: رویکردهای بازاریابی موثر برای سازه های کامپوزیتی در صنعت ساخت و ساز مدرن
- Eco-Friendly Construction: The Economic and Environmental Impact of Recycled Polymer Materials
سایر مقالات محل انتشار
- لزوم انطباق سیاستگذاریهای موسیقی با تحولات دیجیتال
- بررسی جایگاه لایت موتیف در موسیقی فیلم و تاثیر آن بر مخاطب
- ارزیابی و بهبود عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی و اعمال تغییرات مناسب بر اساس بازخورد مشتریان
- حکمرانی منابع انسانی
- تأثیر عشق برند بر وفاداری با نقش میانجی عزتنفس و هویت اجتماعی
- بررسی وضعیت ابعاد شایستگی مدیران و ارائه مدلی برای توسعه آن در سازمانهای دولتی: مطالعه موردی
- The theoretical analysis of the mystics about the meaning of reality and reality perception
- توسعه مهارتهای تیمی و ارتباطات بینافراد در سازمانهای بازرگانی
- مروری بر تأثیر جمعسپاری در بهبود مدیریت شهرهای هوشمند
- اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت¬نگر بر خوش¬بینی تحصیلی
- ارتباط بین عوامل عاطفی و مذهبی با اشتیاق تحصیلی دختران دوره متوسطه دوم شهر بوشهر
- استفاده از فناوری اطلاعات در بهبود فرآیندهای مدیریت منابع انسانی
- Examining the Impact of Social Media on Political and Social Developments
- The impact of social media on mental health
- ارتقا جایگاه مدیریت مالی در سازمان ها از طریق آموزش و توسعه