نمایش چکیده فارسی

Examining the Impact of Social Media on Political and Social Developments

Younes shadabi1

Abstract :
Social media, as one of the key communication tools in the present era, has had a significant impact on political and social developments. This article examines the role of social media in shaping and changing public opinion, political mobilization, and civic engagement. By employing an analytical approach and reviewing specific cases in various countries, the positive and negative effects of social media are studied. This research shows that social media can serve as an effective platform for enhancing political awareness and facilitating dialogue among citizens. However, challenges such as the spread of misinformation and the promotion of hate also exist in this space, which can lead to the polarization of society and undermine democracy. The findings of this article indicate that a deep understanding of how social media operates and its impact on politics and society is essential for policymakers and social activists. Ultimately, recommendations are made for improving the use of social media to strengthen democracy and social participation.
Keywords : Social media Communication tools Political influence Social influence


زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : علوم انسانی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی نوآوری، رشد و توسعه در حوزه مدیریت، حسابداری و علوم انسانی
آدرس وب سایت کنفرانس : icimah.com
کد IOI مقاله : AZCC-AZDCHG
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/AZCC-AZDCHG
نمایش چکیده فارسی : https://isnac.ir/SA/AZCC-AZDCHG

مقالات مشابه
  1. نگرش برند و قصد خرید مشتری در شبکه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت سایپا )
  2. نظارت و اعتبار سنجی رسانه های دیجیتال
  3. تحلیل عوامل موثر بر گرایش رفتاری مشتریان بانکها نسبت به بانکداری سیار( مطالعه موردی: شعب بانک صادارت تهران)
  4. بررسی نقش رسانه های اجتماعی در تبلیغات هدفمند
  5. داده های حجیم و نقش آن در بهبود تجارت الکترونیک
  6. تبیین و رتبه بندی عوامل مؤثر بر عدم پذیرش اینترنت بانک بین مشتریان بانک ملی
  7. The impact of social media based brand community (Case study: Sony’s laptop)
  8. Applying Social Media in Financial Services - Marketing Approach in Banking Industry
  9. تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری
  10. Interaction of effective brand and media
  11. تبیین عوامل تاثیر گذار بر قصد استفاده از بانکداری موبایل با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در مشتریان بانک صادرات شهرستان رشت
  12. Evaluation of effect elements on behavioral Intention and usage behavior
  13. بررسی چگونگی تاثیر رسانه های اجتماعی از طریق ارتباطات واطلاعات بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی:مصرف کنند گان محصولات آرایشی وبهداشتی)
  14. کارکردها و رویکردهای رسانه در مدیریت بحران
  15. نقش شبکه‌های اجتماعی در اصلاح الگوی مصرف انرژی1
سایر مقالات محل انتشار
  1. لزوم انطباق سیاست‌گذاری‌های موسیقی با تحولات دیجیتال
  2. بررسی جایگاه لایت موتیف در موسیقی فیلم و تاثیر آن بر مخاطب
  3. ارزیابی و بهبود عملکرد فعلی استراتژی بازاریابی و اعمال تغییرات مناسب بر اساس بازخورد مشتریان
  4. حکمرانی منابع انسانی
  5. تأثیر عشق برند بر وفاداری با نقش میانجی عزت‌نفس و هویت اجتماعی
  6. بررسی وضعیت ابعاد شایستگی مدیران و ارائه مدلی برای توسعه آن در سازمانهای دولتی: مطالعه موردی
  7. The theoretical analysis of the mystics about the meaning of reality and reality perception
  8. توسعه مهارت‌های تیمی و ارتباطات بین‌افراد در سازمان‌های بازرگانی
  9. مروری بر تأثیر جمع‌سپاری در بهبود مدیریت شهرهای هوشمند
  10. اثربخشی آموزش روانشناسی مثبت¬نگر بر خوش¬بینی تحصیلی
  11. ارتباط بین عوامل عاطفی و مذهبی با اشتیاق تحصیلی دختران دوره متوسطه دوم شهر بوشهر
  12. استفاده از فناوری اطلاعات در بهبود فرآیندهای مدیریت منابع انسانی
  13. Examining the Impact of Social Media on Political and Social Developments
  14. The impact of social media on mental health
  15. ارتقا جایگاه مدیریت مالی در سازمان ها از طریق آموزش و توسعه