بررسی تنگناها در تبليغات اينترنتي

آرمان بهاری1 بهنوش مودی2

چکیده :
اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. اين مقاله به ادبيات موضوع مي‌پردازد كه شامل تعريف تبليغات اينترنتي، تاريخچه و روند آن از ابتداي پيدايش تا كنون، انواع و اشكال مختلف تبليغات اينترنتي، و نيز مزيتها و محدوديتهاي آن مي‌باشد.
کلمات کلیدی : تبلیغات، اینترنت، مدل های کسب وکار


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازار
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icm21.com
ارسال کننده : ارمان بهاری
کد IOI مقاله : XYHB-BEDDC
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHB-BEDDC

مقالات مشابه
  1. طراحی هتل 4 ستاره بارویکرد انرژی های نو و معماری پایدار
  2. ضرورت بهره گیری از سیستم مدل سازی اطلاعات ساختمان( BIM ) در آموزش معماری ایران .
  3. تحلیل و اولویت بندی معیارهای کیفیت سرزندگی فضاهای شهری (نمونه مطالعه:جلوخان سی و سه پل اصفهان)
  4. The Relationship between Online Shopping and Traditional Shopping (Shopping Trip), Case Study: The City of Tehran
  5. بررسی و شناسایی راه کارهایی مناسب جهت برنامه ریزی صنعت توریسم و گردشگری درتوسعه پایدارشهری شهرساحلی محمودآباد-مازندران
  6. بررسی حریم و قلمرو در بوجود آمدن نقش خلوت در معماری خانه های سنتی ایران (نمونه موردی : شهرستان بهبهان)
  7. تبیین عناصر انعطاف پذیری درطراحی فضاهای آموزشی
  8. بازخوانی تاثیر اکولوژیک بر ساختار بافت تاریخی تهران (مطالعه موردی شهرداری منطقه 12 )
  9. بررسي علل و عوامل موثر در گرايش دانش آموزان مقطع دبیرستان به اینترنت و راهکارهاي مقابله با آن (مطالعه موردی: دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد)
  10. مختصات ارتباط حقوق بین الملل و حقوق مالکیت فکری پیام بازرگانی در حوزه معماری
  11. تفاوت جایگاه زنان از دیدگاه علوم انسانی اسلامی وعلوم انسانی غربی
  12. آموزش و ضروروت استفاده از تکنولوژی های نوین در کلاس
  13. تاثیر فضای مجازی در شکل گیری انقلابها به عنوان یک پدیده مجرمانه علیه دولت
  14. How the English Education in EFL Classes in Institutes of Iran Would Be and Should Be
  15. رابطه شبکه های مجازی با علائم اضطراب و افسردگی در دانش آموزان دختر دبیرستانی استان اصفهان
سایر مقالات محل انتشار
  1. بررسی آثار کوتاه مدت و بلندمدت سیاست پولی و مالی بر بورس اوراق بهادار ایران
  2. راهبرد اقتصاد مقاومتی بر اساس مدل( FDREM)
  3. مدیریت علم است یا هنر
  4. بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهرنت بانک شهر
  5. بررسی تنگناها در تبليغات اينترنتي
  6. بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران
  7. مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات ، نوین در آموزش وپرورش
  8. Investigating the relationship between the components of transformational leadership and Organizational Citizenship Behavior (OCB)
  9. ارائه الگویی جهت برنامه ریزی استراتژیک در صنعت نفت ایران
  10. بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی مشتریان (مورد مطالعه : خطوط هوایی امارات)
  11. بررسی رابطه بین انتقال دانش با چابکی سازمانی در اداره امور مالیاتی استان اردبیل
  12. Proactive leadership and future strategy: testing proactive law and scenario planning as facilitating tools
  13. بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان ( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز)
  14. بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش بر عملکرد شغلی دبیران سازمان آموزش و پرورش ناحیه 4 شهر مشهد
  15. بررسي و اولويت بندي عوامل كيفي موثر بر رضايت مشتريان در صنايع روغن نباتی مطالعه موردي شركت روغنكشي خرمشهر (روغن ورامين)