بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهرنت بانک شهر

احسان احد مطلقی1 سیامک عبدی2 محمد شیخ محمدی خمسه3

چکیده :
در عصر حاضر با توجه به گرايش استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد آن و حضور بانك، جهت نقل و انتقال منابع مالي، بانكداري الكترونيك به عنوان بخش تفكيك ناپذير تجارت الكترونيك که نقش اساسي در اجراي آن داشته است، معرفی می شود. از طرف ديگر تحقيقات انجام شده نشان مي دهد كه رضايت مشتري بر روي حفظ مشتريان و در نتيجه بر سود آوري و موفقيت سازمان ها به ویژه بانک ها در عرصه رقابت بسیار تأثيرگذار است. با توجه به اهمیت مبحث کیفیت خدمات (به ویژه خدمات بانکی) و همچنین رویکرد مشتري گرایی و مشتري محوري که در سال هاي اخیر در بحث بازاریابی عنوان شده است، نیاز است که در این خصوص راهکارهاي اجرایی اتخاذ گردد. مقالۀ حاضر حاصل تحقیقی میدانی است که هدف از آن سنجش کیفیت خدمات ارائه شده توسط پیش خوان های شهرنت بانک شهر و ارتباط آن با رضایتمندي مشتریان بوده است. جامعه آماري این تحقیق کلیه مشتریان پیش خوان های بانک شهر در سه منطقه شهر تهران بوده که نمونه آماری محاسبه شده برای پژوهش حاضر68 نفر می باشند. نتایج این تحقیق با استفاده از روش همبستگی پیرسون نشان می دهد که فرضیه هاي تحقیق مورد تایید قرار گرفته است.
کلمات کلیدی : رضایتمندي مشتریان ، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات، پیشخوان بانک شهر


زبان مقاله : فارسی
محور مقاله : مدیریت بازار
محل انتشار : سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
آدرس وب سایت کنفرانس : 3icm21.com
ارسال کننده : احسان احد مطلقی
کد IOI مقاله : XYHB-BEDDB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYHB-BEDDB

مقالات مشابه
  1. تحلیل فضایی کاربری اراضی بهداشتی- درمانی در محلات شهر ایلام
  2. اثربخشی مدیریت کیفیت جامع بر کارامدی بازارگرایی و کیفیت خدمات در پتروشیمی کرمانشاه
  3. بررسی الگوهای استراتژی مدیریت دانش ، استراتژی دانش در سازمان ها و کاربرد ایمنی مبتنی بر مدیریت استراتژیك در محیط های كار
  4. مدل ساختاری تفسیری (ISM) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
  5. شناسایی عوامل مؤثر بر جذب سپرده در بانک‌های خصوصی شهر ایلام
  6. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و رضایت مشتریان آن
  7. بررسي نقش کیفیت خدمات ، تصویر شرکت و رضایت مشتری بر ارزش ادراک شده (مطالعه موردی:شرکت هواپیمایی ماهان)
  8. بررسی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد نوآوری در دانشگاههای جامع علمی کاربردی در استان لرستان
  9. تاثیر بکارگیری فناوری های نوین، پذیرش سازمانی و آمادگی تکنولوژیکی بر کیفیت و کمیت خدمات مالی و حسابداری در اقتصاد دانش ¬محور و بررسی جایگاه کشورایران
  10. بررسی کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی:کتابخانه های عمومی کلان شهر اراک)
  11. شناسایی و بررسی روابط درونی عوامل مرتبط بر کیفیت خدمات گردشگری سلامت با استفاده از تکنیک دیمتل
  12. بررسي رابطه بين حمايت سازماني، عدالت سازماني و شرايط فيزيكي محيط كار با سطح فرسودگي شغلي (مطالعه موردی)
  13. بررسی تأثیر ریسک های بانکداری الکترونیکی بر رضایت، کسب منافع مشتری و قصد استفاده آنها در بانک سپه لرستان
  14. نهادینه سازی مهندسی ارزش در طرح پزشک خانواده روستایی
  15. بررسی شاخص های ارزیابی رضایتمندی در شرکت های مهندسی پروژه محور توسط مشتریان خارجی (کارفرمایان) بر اساس مدل تئوری سیستم های خاکستری- مورد مطالعاتی: شرکت مهندسی مبینا
سایر مقالات ارائه دهنده
  1. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر افزایش رضایت دریانوردان در بندر بوشهر
  2. بررسی تأثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی بر افزایش میزان صادرات ایران (مطالعه موردي: اتاق بازرگانی ایران)
  3. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی در مدیریت ارتباط با مشتری ( مطالعه موردی فرش )
  4. بررسی رابطه ارتباطات الکترونیکی و نقش کارآفرینی
  5. حماقت عملکردی و مرزهای هوشمندی
  6. بررسی تاثیر آ گاهی مشتریان بر وفاداری به برند داخلی مورد مطالعه: محصولات با نام تجاری اتکا
  7. بررسی رابطه ابزارهای بازاریابی سبز با رفتار مصرف کننده( مطالعه موردی لوازم خانگی مورد استفاده کاربران اینترنتی)
  8. تبیین روابط میان بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، گرایش مشتری، بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمانی
  9. بررسی رابطه بین انواع سرمایه های اجتماعی و مدیریت دانش (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه پیام نور)
  10. بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهرنت بانک شهر
  11. بررسي و اولويت بندي عوامل كيفي موثر بر رضايت مشتريان در صنايع روغن نباتی مطالعه موردي شركت روغنكشي خرمشهر (روغن ورامين)
  12. تجزیـه و تحلیل عوامل بازاریابی عصبی و تأثیر آن بر خریـد (مطالعه موردی محصولات شرکت اچ تی سی)
  13. بررسی رابطه بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)
  14. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار مدیریت تامین ماشین آلات بر چابکی زنجیره تامین مورد مطالعه کارخانه های تولید مخازن تحت فشار CNG
  15. بررسی تاثیر کاربرد تجارت الکترونیک بر میزان صادرات سنگبری های صادرکننده سنگ استان اصفهان
سایر مقالات محل انتشار
  1. بررسی آثار کوتاه مدت و بلندمدت سیاست پولی و مالی بر بورس اوراق بهادار ایران
  2. راهبرد اقتصاد مقاومتی بر اساس مدل( FDREM)
  3. مدیریت علم است یا هنر
  4. بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهرنت بانک شهر
  5. بررسی تنگناها در تبليغات اينترنتي
  6. بررسی موانع موجود در بازار و بازاریابی در ایران
  7. مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات ، نوین در آموزش وپرورش
  8. Investigating the relationship between the components of transformational leadership and Organizational Citizenship Behavior (OCB)
  9. ارائه الگویی جهت برنامه ریزی استراتژیک در صنعت نفت ایران
  10. بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی مشتریان (مورد مطالعه : خطوط هوایی امارات)
  11. بررسی رابطه بین انتقال دانش با چابکی سازمانی در اداره امور مالیاتی استان اردبیل
  12. Proactive leadership and future strategy: testing proactive law and scenario planning as facilitating tools
  13. بررسی رتبه بندی خدمات الکترونیک بانک ها بر رضایت مشتریان ( مطالعه موردی :شعب بانک اقتصاد نوین شهر اهواز)
  14. بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش بر عملکرد شغلی دبیران سازمان آموزش و پرورش ناحیه 4 شهر مشهد
  15. بررسي و اولويت بندي عوامل كيفي موثر بر رضايت مشتريان در صنايع روغن نباتی مطالعه موردي شركت روغنكشي خرمشهر (روغن ورامين)