Evaluation of Using Moodle Platform as an Educational Space The case of Cyprus – University of EMU

Mohammad Mehdi Ranjbar1

Abstract :
Nowadays, E-learning gives the chance to learner for interface electronically with other students and additionally with their educator, much various software s are developed to satisfy the growing needs of educational organizations to efficient learning management systems (LMS), one of the most popular Elearning systems which are designed for educational purpose is Moodle ,this article will be investigated the online learning analyzed and evaluated the e-learning and platform of Moodle by utilization from students at EMU University –Cyprus, For data collection, both quantitative and qualitative methods was used, therefore here collect data by 210 students and made assessment to use of instrumentation from platform of Moodle, the result showed successful intelligent learning platform among the teaching and learning curriculum process.
Keywords : LMS , Moodle platform, E Learning, educators.


زبان مقاله : انگلیسی
محور مقاله : علوم تربیتی
محل انتشار : دومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
آدرس وب سایت کنفرانس : 2ibsconf.com
ارسال کننده : محمد مهدی رنجبر
کد IOI مقاله : XYZE-ZZGGB
لینک مستقیم مقاله : https://isnac.ir/XYZE-ZZGGB

مقالات مشابه
  1. تحلیل و اولویت بندی معیارهای کیفیت سرزندگی فضاهای شهری (نمونه مطالعه:جلوخان سی و سه پل اصفهان)
  2. ارائه مدل یادگیری اثربخش در آموزش از راه دور
  3. How the English Education in EFL Classes in Institutes of Iran Would Be and Should Be
  4. Evaluate the effectiveness of training and awareness of the symptoms of breast cancer in female high school students in Isfahan province in the primary prevention
  5. The Conceptual Model of Mobile Learning Impact on Knowledge, Attitude, Practice and Public Health
  6. The acquisition of tense morphological features in Azerbaijani and English: the case of typological difference
  7. EFL Teachers and Learners’ Attitudes toward the Application of Incidental Focus on Form in EFL Institute Classes
  8. Relationship between Parenting styles and learning strategies in high school students
  9. Design and evaluation of Antibiotic Prophylaxis in Web-based dental continuing education course based on the constructivist
  10. Evaluation of Using Moodle Platform as an Educational Space The case of Cyprus – University of EMU
  11. Iranian EFL Teachers’ Attitude toward Integrating Educational Technology into L2 Classrooms
  12. مقایسه تحلیل محتوای دوکتاب درسی پیام های آسمانی پایه هشتم براساس تکنیک ویلیام رومی چاپ سال های تحصیلی 90-89 و 94-93
  13. Using Social Networking as an Educational space for 21st Century E-Learners, and Review of Pervious Literature–Edmodo
  14. اثرات مشارکت خانه ، مدرسه در پیشرفت تحصیلی
  15. سبک یادگیری متناسب با محیط آموزش الکترونیکی
سایر مقالات محل انتشار
  1. مقایسه عملکردهای پنج سیستم مغزی وتغییرات خلقی در زنان یائسه و غیر یائسه شهر اصفهان
  2. نقش هوش عاطفی و خودکارآمدی عاطفی در بهزیستی روانشناختی دانشجویان
  3. The Effect of Reflective Journal on the Reading Fluency of Iranian EFL Learners
  4. How the English Education in EFL Classes in Institutes of Iran Would Be and Should Be
  5. Study of the Relationship Between Culture and Learning New Language
  6. The Effect of Teaching Critical Thinking on Iranian EFL Learners Essay Writing
  7. اصحاب کساء در شعر اهل سنت
  8. نقش حکمرانی خوب در کاهش فسادوفقر
  9. تنوعات قومی فرصت یا تهدید
  10. رابطه شبکه های مجازی با علائم اضطراب و افسردگی در دانش آموزان دختر دبیرستانی استان اصفهان
  11. بررسی میزان شیوع اختلالات رفتاری و اضطرابی در دانش آموزان دختر و پسر دبستانی شهرستان نجف آباد در سال تحصیلی91-90
  12. Effectiveness of cognitive-behavioral therapy and mindfulness-based cognitive therapy on reduction of distress of patients infected by breast cancer in Martyrs Hospital (AS), Isfahan, Iran
  13. نقد تاریخ طبری
  14. Methodology on quality of life and resilience role on the perseverance of secondary school students
  15. رابطه سبک های تنظیم شناختی هیجان و سبک های مقابله با استرس با رضایت زناشویی در دانشجویان زن